Amusement

Son Yaz 18. Bölüm | Çıkmaz Sokak

Son Yaz 18. Bölüm Tek Parça (30 Nisan 2021)
Akgün, Gökhan’ın abisi olmadığından şüphelenip, onu hastanelik edene kadar dövdüğü için çok pişmandır. Gökhan’ın onu asla affetmeyeceğini düşünür ve kendini affettirmek için Gökhan’ın el konulan arabasını geri almaya karar verir. Soner ve Eray da Akgün’e yardımcı olacaktır. Diğer taraftan Yağmur, Gökhan’ı Akgün’le ilgili yumuşatmak için karşısına çıkar. Gökhan, Yağmur ve Akgün arasındaki bağın gücünü fark eder ve bundan hoşlanmaz. Gökhan’ın Akgün’ü yalnızlaştırmak için yapacağı hamle, Yağmur’un Akgün’le olan ilişkisini sorgulamasına yol açarken, Akgün de Gökhan’ın samimiyetini sorgulamaya başlayacaktır. Selim, Fatih’i gözaltına almış olsa da Serap’ın tanıklığı Fatih’in tutuklanmasını zorlaştırır ancak Selim’in hamleleri henüz tükenmemiştir. Selim ve Canan, kimseye söylemeden ilişkilerini yaşamaya başlarlar. Selim, elde ettiği ikinci şansını mahvetmemeye kararlıdır. Akgün’ün babası 12 yaşındaki doğum gününde tutuklandığı gün Akgün, bir daha doğum gününü kutlamamaya yemin etmiştir. 21 yaşına girerken kendisini seneler sonra bir ailenin parçası gibi hisseden Akgün, hayatı ve seçimleriyle ilgili bir yol ayrımına gelir. Yeni yaşında hayatın siyah ve beyazdan ibaret olmadığını anlayacak ve doğum gününü kendisini en mutlu hissettiği yerde kutlayacaktır.
İdealist Cumhuriyet Savcısı Selim Kara (Ali Atay), 8 yıl önce hapse yolladığı organize suç lideri Selçuk Taşkın’dan (Arif Pişkin) reddedemeyeceği bir teklif alır. Selçuk Taşkın, Savcı Selim Kara’nın bütün suç örgütünü çökertecek davasında, tanıklık yapmayı istemektedir. Ancak bunun için tek bir şartı vardır; oğlu Akgün Gökalp Taşkın’ı (Alperen Duymaz) Selim Kara’nın bizzat koruması… Suç dünyası içinde büyümüş, tehlikeli ve sorunlu görünümünün ardında duygusal bir genç olan Akgün için bu kabul edilmesi güç bir durumdur. Hayat beklemediği bir yerden daha sınar Selim’i; İzmir’de çocukları ile yaşayan eşi Canan (Funda Eryiğit) boşanmak istemektedir. Ailesi ile işi arasında kalan Savcı Kara, baş belası olarak gördüğü Akgün’ü ailesinin yanına İzmir Çeşme’de bulunan Adalet Sitesi’ne götürmek zorunda kalır. Selim’in beklenmeyen misafiri Akgün’ün gelişi site sakinlerinin tüm dengelerini altüst edecek; Ege’de başlayan bu rüzgâr, herkesin hayatını değiştirecek büyük bir fırtınaya dönüşecektir.
OYUNCULAR: ALPEREN DUYMAZ, ALİ ATAY, FUNDA ERYİĞİT, HAFSANUR SANCAKTUTAN, EMRE KARAYEL, SİNAN TUZCU, ŞEBNEM DÖNMEZ, ARİF PİŞKİN, SEZER KOÇ, HALİL BABÜR, YASEMİN YAZICI, ERDEM ŞANLI, YUNUS NARİN, ATA NEDİM ARMAN, SARP İKİLER, CENGİZ OKUYUCU
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Son Yaz: www.fox.com.tr/Son-Yaz/izle
Resmi Facebook Sayfası: sonyazfox
#FOX #iyiki #SonYaz

Reacties 

  1. Zaman Çakar

    Zaman Çakar

    3 uur geleden

    Bu çocuk neden 7000000 kere yağmur diyip duruyor aq sinirlerim bozuldu

  2. Elhamdulillah, Ya Allah

    Elhamdulillah, Ya Allah

    3 uur geleden

    Arkadaşlar sizce Naz Sonerlemi yoksa Eraylami birlikde olmali?😜

  3. Saiq Hidayetov

    Saiq Hidayetov

    4 uur geleden

    Cananla Akgünün söhbəti 👍🏻😍👏🏻👏🏻

  4. Hiram Martinez

    Hiram Martinez

    11 uur geleden

    Queremos ver el capitulo 19 subtitulado al español

  5. Meryem Balkan

    Meryem Balkan

    12 uur geleden

    Akgünle yağmur yakışıyor baya 👍👍👍ulan ağlattınız beni yaaa😢😢😢

  6. Elmeddin Nuriyev

    Elmeddin Nuriyev

    14 uur geleden

    19 bolume nece baxa bilerem yoxdu hec yerde

  7. ömer zeki kalyoncu

    ömer zeki kalyoncu

    15 uur geleden

    13 anahtar veremedi diye çırağa bozuk atıyo sonra şunun hidroliğine bak diyo :)

  8. Arzu Erdemir

    Arzu Erdemir

    15 uur geleden

    bu salak yağmur ne istiyo abi! Akgünün götünden ayrılmıyo sonra ben istemiyorum diyo güzelim diziyi saçmalıklarla maaf etmeyin yahu dhjdhdf

  9. DM AR

    DM AR

    15 uur geleden

    هل من عربي 💔☹️

  10. Turane Suleymanova

    Turane Suleymanova

    16 uur geleden

    Ela

  11. keskin sahara

    keskin sahara

    19 uur geleden

    yeni bölüm neden yayınlanmadı bu diziyi yapanlar yayınlayanlar halka karşı bir sorumluluğunuz var sizin iki hafta diziyi yayınlamamak ne demek araya soktuğunuz tüm reklamları kanal değişmeden izliyorsam dizinin yeni bölümününde gününde yayınlanmasını beklerim bir cevqabınız varmı beyler :?

  12. Enes Karagoz

    Enes Karagoz

    Dag geleden

    Millet 2 haftan önce izliyo brn 2 hafta sonra ? Bende neden 2 hafta sonra gözüküyor

    • blackdream

      blackdream

      22 uur geleden

      Cogu kiside oyle basta turkiyeye acmiyorlar sonradan aciyorlar

  13. Asım Ege Yavuz

    Asım Ege Yavuz

    Dag geleden

    Savcı:Noluyo lan

  14. tulay isik

    tulay isik

    Dag geleden

    Selim savcı , Sonerden babasıyla ilgili bilgi almalı yardım istemeli ....

  15. Bekirhan Üstev

    Bekirhan Üstev

    Dag geleden

    #sonaz ve #akmur daha fazla olsunnnn

  16. Aytac Baghiroffa

    Aytac Baghiroffa

    Dag geleden

    Akgün ve Yağmur . Hiss ederek sevmenin en güzel hali❤

  17. medina abdylda

    medina abdylda

    Dag geleden

    Selim ve Akgun ilişkilerine hayranim

  18. Chingooo

    Chingooo

    Dag geleden

    Çok reklam var çoooook

  19. TR Among Us

    TR Among Us

    Dag geleden

    1.56.53 ALLAH'IN SELAMINI VERDİ GÖKHAAAANNN😤😡😡😠😠

  20. YSC PLUS

    YSC PLUS

    Dag geleden

    "bu kalemin mürekkebi şu kağıda değerse" cümle keskin ve yumuşakça, hoş .)

  21. Мария Митева

    Мария Митева

    Dag geleden

    19 bolum olajakmi

    • KAYIP KOL

      KAYIP KOL

      Dag geleden

      21 mayısta

  22. YSC PLUS

    YSC PLUS

    Dag geleden

    Konuşma şekli ses tonu kelimelere vurgusu aynı Kuzey gibi ula .)

  23. YSC PLUS

    YSC PLUS

    Dag geleden

    Bi ince olarakdan 'Akgün ile savcı nın arabası' aynı galeriden çıkışlı .))

  24. Furkan

    Furkan

    Dag geleden

    Filme ara vermiştim honda 2000 görünce tekrar izlemeye başladım😁

  25. Ercan Dikme

    Ercan Dikme

    Dag geleden

    1:04:20

  26. Yusuf Eren Çolak

    Yusuf Eren Çolak

    Dag geleden

    Aaa savcı

  27. Gulcin Kuru

    Gulcin Kuru

    Dag geleden

    Her bölümünü izleyyenler yorumumu beyensinler

  28. Tamila Abuzaeva

    Tamila Abuzaeva

    Dag geleden

    Okurok sigara izmarıtı demek

  29. Ceylin Taşkın

    Ceylin Taşkın

    Dag geleden

    o hangi okul ingiltereye gönderiyo beleş biz de gidelim

  30. Nina

    Nina

    Dag geleden

    Taksiye binince yağmurla Nazın sarılması... kalbimi bıraktım

  31. Kemal Özaltın

    Kemal Özaltın

    Dag geleden

    Nasıl dizi izlenilirmi acaba?

    • İrem Bulur

      İrem Bulur

      Dag geleden

      Son zamanlarda izlediklerimin arasından en iyisi diyebilirim

  32. Mert Can Kardeş

    Mert Can Kardeş

    Dag geleden

    1.15.50 de çalan müziğin adını bilen var mı

  33. Saadet Mendeşağu

    Saadet Mendeşağu

    2 dagen geleden

    Mükemmel bölüm

  34. KÜBOŞ A.

    KÜBOŞ A.

    2 dagen geleden

    16:54 lan çok komik ya

  35. Fatma Koç

    Fatma Koç

    2 dagen geleden

    Akgün ve Yağmur severler burdami

  36. Fatma Koç

    Fatma Koç

    2 dagen geleden

    Bu dizi final yaparsa yazık olur, şimdiye kadar izlediğim en güzel dizi.

  37. ibrahim çetin

    ibrahim çetin

    2 dagen geleden

    Bu kizin babasi ne diyor boyle pispis opusme islerine.

    • Zehra tm

      Zehra tm

      Dag geleden

      Pis pis derken hiç abartı yok küçük birşeyi nereye getirdin

  38. Amine özdemir

    Amine özdemir

    2 dagen geleden

    Niye erkekler uyanırken şaftı kayıyorda kızlar pamuk prensesler gibi uyanıyor anlam veremiyorum ama komik bi durum bence

  39. Tahir Piroglu

    Tahir Piroglu

    2 dagen geleden

    BÖLÜMLER NEDEN GEÇ YUKLENİYOR BU YORUMU OKUDUYSANİZ BÖLÜMLERİ ERKEN YUKLEYİN Bİ İZLEYİCİ Bİ İZLEYİCİDİR KAYBETMEYİN DERİM

  40. GÖKTUĞ LOKMAN AYVAZ

    GÖKTUĞ LOKMAN AYVAZ

    2 dagen geleden

    - Senin Sol Çok İyi - Teveccüğünüz

  41. B. T.

    B. T.

    2 dagen geleden

    1:52:56 Eve gelme Savcım ev dağınık oluyor😂😂😂

  42. Berfin

    Berfin

    2 dagen geleden

    2 saat 40 dakika şaka mı bu ya eziyet resmen her iki tarafa da🤦‍♀️

  43. Sena

    Sena

    2 dagen geleden

    18:00 iyi kullanıyorum olum dmxösmxösmdözös

  44. Bilal Kaya

    Bilal Kaya

    2 dagen geleden

    Tamda medcezir tarzı yapmışlar sizçe izleyenler bilir??

  45. Büşra

    Büşra

    2 dagen geleden

    Şu Akgüne birisi söylesin salak gibi suçlu olunca kendini dövdürme huyundan vazgeçsin. Kendini cezalandırıyor sürekli

  46. Aysel Huseynova

    Aysel Huseynova

    2 dagen geleden

    Son yazı sizləri çox sevirik allah sizləri qorusun ammin rəbim 🤲❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋

  47. Alişan Koloğlu

    Alişan Koloğlu

    2 dagen geleden

    Akgün gömleğini iliklese daha guzel olur düğmesi çok açık farklı kaçıyor bence

  48. Gül Coşkun

    Gül Coşkun

    2 dagen geleden

    savcıyla soner çok yakıştı hee

  49. parkbatiran

    parkbatiran

    2 dagen geleden

    50:16 pastayi bitiriyor tezgaha aliyor. 50:22 pasta tezgahta beliriyor ustune süsleme devam ediyor. Yağmur Kara yakalandiniz

  50. Emirhan Altuntaş

    Emirhan Altuntaş

    2 dagen geleden

    1:39:23 Selim’in gülmesi:)

  51. Hamit Er

    Hamit Er

    2 dagen geleden

    afso fılm

  52. Kır Papatyası

    Kır Papatyası

    2 dagen geleden

    Lütfen erken gelsin şu bölümler

  53. gerçek hd

    gerçek hd

    2 dagen geleden

    Sonerin oyunculuğu mükemmel ya bayılıyorum ♥️♥️

  54. blackdream

    blackdream

    2 dagen geleden

    OHHH BE SONUNDA TURKIYEYE ACILDI

  55. Ertan Ergül

    Ertan Ergül

    2 dagen geleden

    Türkiye'ye de açmışlar bölümü sonunda

  56. Tuğşad Kıratlı

    Tuğşad Kıratlı

    2 dagen geleden

    Selim kara karakterinin burcu ne acaba ya

  57. ~Edanur ŞAHİN~

    ~Edanur ŞAHİN~

    2 dagen geleden

    Ben 18. Bölümü başka bir kanaldan izledim 😦

  58. ملك M

    ملك M

    2 dagen geleden

    ✌💞

  59. Nehir Beyazkaya

    Nehir Beyazkaya

    2 dagen geleden

    Seviceksen Akgün Gökalp Taşkın gibi sev

  60. Peaceful Devil

    Peaceful Devil

    2 dagen geleden

    SONUNDA BEEE AÇILDI

    • Peaceful Devil

      Peaceful Devil

      2 dagen geleden

      @Serdar Yüksel çok kasıyor telefon, foxplay ile idare ediyom

    • Serdar Yüksel

      Serdar Yüksel

      2 dagen geleden

      kardeşim vpnden gir bekleme 1 hafta boşuna

  61. Uuuu 12

    Uuuu 12

    2 dagen geleden

    Ya bu dizi bağımlılık yapıyor yaa🥰🥰

  62. Deniz Hesenzade

    Deniz Hesenzade

    3 dagen geleden

    Ay şu dörtlüye bayılıyorum . Hər biri kendi kız arkadaşının arkasınca kovalıyor. Soner Nazı, Akgün Yağmuru😅😅

  63. sude cakir

    sude cakir

    3 dagen geleden

    Alperen abi sen ve hafsanur abla cok guzelsiniz ve sen coooook yakisiklisin insallah sen benim enistem olursun

  64. Katy Nelly Jessica Kell

    Katy Nelly Jessica Kell

    3 dagen geleden

    Soner ve Akgün sahneleri efsane, harika 🎊🤩 💯

  65. Katy Nelly Jessica Kell

    Katy Nelly Jessica Kell

    3 dagen geleden

    Akgün : Haydi benim arabayla gidelim Soner hadi sen de naz 'Naz' yapma 😍 💕🤍

  66. Rozmo hammad.

    Rozmo hammad.

    3 dagen geleden

    Like

  67. Furkan Cindoruk

    Furkan Cindoruk

    3 dagen geleden

    ali atay çok iyisin sen be

  68. AyHaz Forever

    AyHaz Forever

    3 dagen geleden

    Hatirlayan var mi: Amrah bey, Nasilsin cnm, iyi cnm senden😄

  69. Zorwalleam Rodriguez

    Zorwalleam Rodriguez

    3 dagen geleden

    Alguieen me puede decir donde puedo encontrar los capítulos subtitulado en español, porfa la vi hasta el 11

  70. Fftr Book

    Fftr Book

    3 dagen geleden

    Bu akgunu cukurdan taniyorum cok ama cok iyi bi oyuncuydu şimdi tam bi bayan gibi ya bişey yapiyor ve bayan gibi mizliyor yaziklar olsun

    • AyHaz Forever

      AyHaz Forever

      3 dagen geleden

      Cukur da basta sevmistim ama sonra psikopatlasti manyak

  71. Maria Elena Sumagang

    Maria Elena Sumagang

    3 dagen geleden

    episode 19 please

  72. Махир Сафаров

    Махир Сафаров

    3 dagen geleden

    Bitmesin dizi...neden bitiyo?

  73. Махир Сафаров

    Махир Сафаров

    3 dagen geleden

    Neden diziyi vermiyolar?

  74. G

    G

    4 dagen geleden

    Sete corona cikmis dizi bi ara yapicakmis

  75. G

    G

    4 dagen geleden

    Sete corona cikmis dizi bi ara yapicakmis

  76. machollo100

    machollo100

    4 dagen geleden

    19. Bölüm nerde!

  77. 2002 Mirzeyeva

    2002 Mirzeyeva

    4 dagen geleden

    Neden 19 bölüm yok?

  78. Razan Bouzia

    Razan Bouzia

    4 dagen geleden

    📢تعميم 📢 🔴القدس طلبت غزة وكان ردها نصر للأقصى والان واجب نرفع هاشتاج جديد #غزة #gazan_lives_are_precious #ارواح_غزة_غالية #غزة_تحت_القصف #قاطع_منتجات_الاحتلال #الشيخ_جراح #اقتحام_28_رمضان #حي_الشيخ_جراح #لا_لتهويد_القدس #لن_نرحل #الأقصى #عاشت_فلسطين_حرة_عربية #savesheikhjarrah #ŞeyhJarrahmahallesinkurtarın #SalvailquartierediSheikhJarrah #RettedasViertelSheikhJarrah #SauvezlequartierdeSheikhJarrah #СпаситерайонШейхДжарра #ReddewijkSheikhJarrah #RäddaSheikhJarrahområdet #SalveobairrodeSheikhJarrah #शेखजर्राहपड़ोसबचाओ #ArbedcymdogaethSheikhJarrah #SalvațicartierulSheikhJarrah #SimpanlingkunganSheikhJarrah #UratujokolicęSheikhJarrah ‎#أنقذوا_حي_الشيخ_جراح #انقذوا_حي_الشيخ_جراح #القدس_تنتفض

  79. Nur

    Nur

    4 dagen geleden

    "Bana fikir verme oğlum! Aklın yok fikrin var."

  80. Nur

    Nur

    4 dagen geleden

    "Oğlum dolandırılmaya o kadar münasip bir tabiatın var ki napıyım emin olmak istedim sonra başıma kalıyorsun."

  81. Dream house

    Dream house

    4 dagen geleden

    İgrenc. Mide bulandirici ekran reasmi. Bunlarin anne babasi yokmu?????

  82. Claire ya

    Claire ya

    5 dagen geleden

    Bu diziyi sevdiğim çoçuk izlemişti diye izliyordum o ayrıldı şuan...

  83. nurbek abdumannonov

    nurbek abdumannonov

    5 dagen geleden

    har kesa selamlar neya 19 bulum gelmeyor merak ettim cok yoruldim ya hadi gelsin artik cok bekladik

  84. Name Namezade

    Name Namezade

    5 dagen geleden

    neden yeni bolumun fragmani yok hala??

  85. Ülya A-va

    Ülya A-va

    5 dagen geleden

    19 bolum yokmu?

  86. وحيد علي

    وحيد علي

    5 dagen geleden

    لماذا لايترجم عربي لكي نتابع بشكل مستمر

  87. Novelas Turcas

    Novelas Turcas

    5 dagen geleden

    Bolüm 19 ne zaman

  88. Mehdi Haqverdiyev

    Mehdi Haqverdiyev

    5 dagen geleden

    19 bölüm nerede ?.🦁🚬...🖤

  89. Faqan Mahmudov

    Faqan Mahmudov

    5 dagen geleden

    FRAGMAN NEDEN GELMEDİ HALA🙄ZATEN GEÇEN HAFTADA KORONO YÜZÜNDEN YAYIMLANMADI.

  90. Ff ae

    Ff ae

    5 dagen geleden

    استغفرالله العظيم واتوب اليه عدد خلقه ورضاء نفسه وزنه عرشه ومداد كلماته لي ولجميع للمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

  91. Elsen Sirinov

    Elsen Sirinov

    5 dagen geleden

    Nie yeni bölüm gelmir

  92. Quéeŋ Víshǐ official

    Quéeŋ Víshǐ official

    5 dagen geleden

    Love from India ❤️😘

  93. TURKAZ

    TURKAZ

    5 dagen geleden

    26:30 Helal bə SAVCIM🔥

  94. Vusale Hesenova

    Vusale Hesenova

    5 dagen geleden

    Bu akgun nece mafya oglu,yagmur yanindan kecse agliyir😆

  95. Real Sllayer

    Real Sllayer

    5 dagen geleden

    Nobody: Selim:yallah

  96. Amir Ho3ein Vampire

    Amir Ho3ein Vampire

    5 dagen geleden

    Ben Bilmiyorum neden Bu Olgun Tokeri Boylesine Seviyorum , Tabi Bide ..

  97. Genrieta Gudieva

    Genrieta Gudieva

    6 dagen geleden

    Aaa sizda bi varsiniz bi yoksunuz.sonra reyting istiorsunuz.biktik gurjistan

  98. akmur rumka

    akmur rumka

    6 dagen geleden

    Naz'ın giydiği kıyafetler çok güzel ve oyuncu daha da güzel, mükemmel görünüyor ama yagmur çok güzel ama ona verdikleri kıyafetler berbat.

  99. akmur rumka

    akmur rumka

    6 dagen geleden

    Yagmur'un partiye gittiğinde giydiği kıyafetler berbat, o kadar güzel bir kız niye diğer oyunculardan daha kötü elbiselerini versin

  100. akmur rumka

    akmur rumka

    6 dagen geleden

    lütfen yağmur stilini değiştirin, o berbat kıyafetlerin içinde bile çarpıcı görünmesine rağmen, herkes ondan daha iyi kıyafetler alıyor

Volgende