Film & animatie

Ramo - 12.Bölüm (Yeni Sezon)

Ramo NLcameras Kanalına Abone Ol → bit.ly/38WuCtT
Hapishane yılları boyunca küllerinden yeniden doğan Ramo'nun yaşadığı en büyük şok, Sibel'in ihanetidir. Sibel'in ona ihanet ettiğine asla ihtimal vermeyen Ramo'nun çözmesi gereken bir bilmece de Sibel'in neden böyle yaptığıdır. Ramo'nun planı gayet nettir. Cihangir'i ve krallığını bitirmek!
Ramo'nun kendisini uyaran Yavuz Bey'e verdiği cevap ise kararlığını ve gözüpekliğini yansıtmaktadır. "Bana 24 saat yeter!"

#Ramo #MuratYıldırım #EsraBilgiç #BKM #ShowTV #Dizi #RamBel #NecFat #BozFat #YavFid

Reacties 

  1. Ramo

    Ramo

    Maand geleden

    Ramo dizisinin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/39Fh1rW linke tıklayarak resmi NLcameras kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

    • Aliihsan Turan

      Aliihsan Turan

      5 dagen geleden

      @Yenice Atayilmaz je pppppopppppppppppppppppppppppppp

    • Zainab ziyad

      Zainab ziyad

      11 dagen geleden

      Bölüm’n Ortasında müzik neredeeev

    • Karima Mek

      Karima Mek

      16 dagen geleden

      ممكن الترجمة بالعربي🙏

    • İzzet Memmedov

      İzzet Memmedov

      19 dagen geleden

      Bana abune ola bilirsinmi ? Güzel vidiolar paylaşıram.baka bilirsin 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

    • ilaf MuhEla

      ilaf MuhEla

      21 dag geleden

      Ya insan biraz olsun karantina da biraz düşünür acaba diziye ne eklenirse daha güzel olur ve daha çok reyting alır , ama siz diziyi öyle noktan yapmışsınız ki. 11. Bölümün sonunda Neco ve dedesi ramonun karşısındaydı ama 12. Bölümde Taner çıkıyo önlerine, o ara ne oldu nasıl öldü Neco ve dedesi. Ayrıca Fatoş ve Boz neden öldü ve nasıl öldüler yaa, ben Fatoş ve boz ikilisini ramo ve Sibel ikilisinden daha çok seviyodum, şimdi sadece silbel ve ramo kaldı ve dizinin tadı gelmiyo *_* Yani kısacası DİZİ BOK GİBİ OLMUŞ TEBRİKLER. İzlemeyi bıraktım.

  2. Gorkan Yildiz

    Gorkan Yildiz

    Uur geleden

    Po::Ramo

  3. Beauty Eye

    Beauty Eye

    5 uur geleden

    Eng sub please

  4. duygu hançer

    duygu hançer

    9 uur geleden

    taner rolünü cok iyi oynamış

  5. Miyaser Hale

    Miyaser Hale

    11 uur geleden

    Sibel Aşkı için yaptı! Ölsemıydı Ramo? Kendi kardeşi ihanet etti ...

  6. Bru Tru

    Bru Tru

    12 uur geleden

    Fatossuz necosuz olurmu bu dizi

  7. Ayça Küçükada

    Ayça Küçükada

    13 uur geleden

    Halef, nerde yeaa

  8. Ayça Küçükada

    Ayça Küçükada

    13 uur geleden

    Su sibelin agzına yüzüne terlikle pat par vurasm var nee uyuz pis bı kreker dudakları ne cıns olduresm var yeaa sunu

  9. Aydin Tolmac

    Aydin Tolmac

    Dag geleden

    Ramonun aileyi goturdugu ev kartal kumcular iskelesi vay be mekanimiza gelmis ramo baba seti izliyorum hergun ama yaklastirmiosunuz giris cikisa cok karisiyosunuz ayip oluyor set ekibi seveniniz cok saygi gosterin biraz

  10. Ramazan Çetinkaya

    Ramazan Çetinkaya

    Dag geleden

    Içerde dizisi bitti diye üzülmüştüm Allahtan ramo diye bi dizi var.. ya kalite akiyor resmen vallahi

  11. Müyesser Yılmaz

    Müyesser Yılmaz

    Dag geleden

    Allah herkese afet gibi gelinler versin inşallah

  12. Muku Mukueva

    Muku Mukueva

    Dag geleden

    QARABAG AZERBAYCANDI.🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷

  13. Osman Kucuk

    Osman Kucuk

    Dag geleden

    11.bölümün sonunda boz hakimin sorgusunda 12.bölümde kafasına sıkılarak öldürülüyor\\\\\\\\

  14. Enes Aslan

    Enes Aslan

    Dag geleden

    bu film ceza evinde çok izleniyor onun için o ceza evinden yaralanıp hastaneye getirilip ordan elini kolunu sallayarak çıkması geri gelmesi çok saçma deil saçmalığın daniskasıııııııııııı güldürmeyin ya kendinize dalga geçtirtmeyin :D:D: D

    • Enes Aslan

      Enes Aslan

      Dag geleden

      @Derya Demmelmaier yaw he he sen ne anlarsın olaylardan sanane sanamı sorcam izleyip izlemicemi doğruymuş nerde gördün sen böle olayı bi sölesene nasıl muhalefetsin bundan bile türkiye ye laf ettinnn helallllll zihniyetsiz :D

    • Derya Demmelmaier

      Derya Demmelmaier

      Dag geleden

      İzleme o zaman . Ve doğrularını gösteriyor . Elini kolunu hastanelerde bırak . Ceza evine bile girmeden , salıyorlar. Günaydın 😃 Türkiye bu !!!!!!

  15. No name

    No name

    2 dagen geleden

    Bu sibel de defolsun gitsin evlensin. Gicik oldum zaten kadina

  16. Berru Işık Soy

    Berru Işık Soy

    2 dagen geleden

    fataşun çocuğu 3 yaşına gelmiş olmalı

  17. Berru Işık Soy

    Berru Işık Soy

    2 dagen geleden

    necfatl a ilgili çok hayalim vardı diziden souğuma 2. sezonda başlıyor izlemek için nedenlerimi buruşturup attınız yaa

    • Nfs Karaca

      Nfs Karaca

      Dag geleden

      Bende sevmiştim ama sezon finalinde ramo ve sibeli öldürmek istediler ve ben ilk sezon izlemedim.aksine yeni sezon daha iyi daha müthiş olmuş izlemeye başladım!

  18. Berru Işık Soy

    Berru Işık Soy

    2 dagen geleden

    6:05 he sonra uçan maymunlar patlayan yumurtalarla olay yerine geldi

  19. Emirhan GÜL

    Emirhan GÜL

    2 dagen geleden

    Lan bu eyşanda pardon sibelde ezele pardon ramoya ne ihanett etti 😅

  20. Emirhan GÜL

    Emirhan GÜL

    2 dagen geleden

    Videonun bir kısmında ses gitmis

  21. Kenan Rzayev

    Kenan Rzayev

    2 dagen geleden

    Yaşar dostum diyiLsin Lan 😡

    • Azra'Z Master

      Azra'Z Master

      2 dagen geleden

      Ramo sibelin babasını neden öldürdü

  22. Ibn Abbas

    Ibn Abbas

    3 dagen geleden

    Tum Istanbulun katilleri Ramoyu ariyor. Senariocu kardesh Jon Vik filminden caldin mi bu senarioyu? Mustang araba falan.. kesin calmishsin

  23. menekse isiktas

    menekse isiktas

    3 dagen geleden

    56:08 beyfendi hastanın hakkında bilgi veriyim

  24. Narmin Cavadova

    Narmin Cavadova

    3 dagen geleden

    30 sene oldumu ya🤣🤣🤣🤣🤣

  25. Yusuf Eren KILIÇ

    Yusuf Eren KILIÇ

    3 dagen geleden

    Herkes yazmışta Sibel'in yaptığı ihanet olmuyor. Sonuçta eğer aleyhine tanıklık yapmasaydı RAMO ölürdü ki bu daha kötü olurdu. En azından ordan çıkmanın bir yolunu bulabilir.

  26. Mehmet fatih Dogru

    Mehmet fatih Dogru

    3 dagen geleden

    1:45:20 sonrası falan dayının mekanı değil mi ya oralar

    • ShelLose

      ShelLose

      3 dagen geleden

      @Mehmet fatih Dogru olurmu olur

    • Mehmet fatih Dogru

      Mehmet fatih Dogru

      3 dagen geleden

      @ShelLose kanka yer aynı gibi ya

    • ShelLose

      ShelLose

      3 dagen geleden

      pek benzetemedim ya

  27. El. HIBIEVA

    El. HIBIEVA

    3 dagen geleden

    Дайте русские субтитры

  28. Jennet Sultanmyradova

    Jennet Sultanmyradova

    3 dagen geleden

    Bu ne boyle hep ihanet hep ihanet boyle bisey olmaz. Sewdigin kadyn, esin, yasdykdasyn seni satarsa baskadan ne beklarsinki💔💔💔

  29. Zahra Mohammadi

    Zahra Mohammadi

    4 dagen geleden

    Ya bu sibel var ya ne kadar hain miş ya aslında ben bu neco ölmek ısıtamazdım ama o deden var yar ayyyyyy çıldırıcam şimde 🤦‍♀️🤦‍♀️😡😡😠😅

  30. Leyla Leyla

    Leyla Leyla

    4 dagen geleden

    Ben şimdi ne izledim ya duruşma sahnesinde ben ezel mi izledim ramoyumu izledim hain Eyşan pardon Sibel 😁

  31. İlham Veliyev

    İlham Veliyev

    4 dagen geleden

    Sibelmisin Eyşanmisin bilemedim be gülüm

  32. Doğan SAĞLAM

    Doğan SAĞLAM

    4 dagen geleden

    👍👍👍👍👍

  33. Pera Wessleyy

    Pera Wessleyy

    4 dagen geleden

    Aytekin ataş yapıyor bu işi yaaaaaa o son sahne neydi bittim resmennn

  34. umut balta

    umut balta

    4 dagen geleden

    Eyşanlar ölmez !!

    • Hazal İbrahimbaş

      Hazal İbrahimbaş

      4 dagen geleden

      şekil değiştirir .)

  35. Nfs Karaca

    Nfs Karaca

    4 dagen geleden

    1:10:50 dan 1:12:55 kadar neden ses yok ????

    • Nfs Karaca

      Nfs Karaca

      3 dagen geleden

      @Enes Pişkin Ah aynen bende .

    • K.r.l Dizi Müzikleri

      K.r.l Dizi Müzikleri

      4 dagen geleden

      Bu sahnede hata benim göbek adım şarkısı çalıyordu Onu kaldırmış ola bilirler

    • Enes Pişkin

      Enes Pişkin

      4 dagen geleden

      bir an hoparlörüm bozuldu sandım

  36. Ghetto City

    Ghetto City

    4 dagen geleden

    2 bin dislike yok çizgi film çukuru izleyenler

  37. Kewa Kewa

    Kewa Kewa

    4 dagen geleden

    Hasan ne komik yaaaaa)))))))

  38. Nicat Kerimov

    Nicat Kerimov

    4 dagen geleden

    Fizuli

    • Elcan Memmedli

      Elcan Memmedli

      2 dagen geleden

      Füzuli'm🇦🇿🇦🇿🇦🇿

  39. Nfs Karaca

    Nfs Karaca

    4 dagen geleden

    Şu mahir müdür cihangirin adamı çıkacak ha 🤔🤔

  40. Aliihsan Turan

    Aliihsan Turan

    5 dagen geleden

    En l

  41. candan bostan

    candan bostan

    5 dagen geleden

    mükemmel

  42. Alibek Jumaşew

    Alibek Jumaşew

    5 dagen geleden

    Ne ses yok

  43. can kaçtım

    can kaçtım

    5 dagen geleden

    Yalnız patlayan aracın aslında Mercedes olup yerine murat 131 koymaları olmamış en azından benzer bi araç koysaydınız

    • can kaçtım

      can kaçtım

      5 dagen geleden

      @Emre Altindag o kadar dikkat etmedim ya jantlar 131e benziyordu

    • Emre Altindag

      Emre Altindag

      5 dagen geleden

      Bmwydi kanka

  44. Seher Sener

    Seher Sener

    5 dagen geleden

    Sibel niye boyle bi şey yaptı ki seviyor mu sevmiyor mu

    • Бахтияр Ахматулин

      Бахтияр Ахматулин

      4 dagen geleden

      seviyor ve sevdigi icin katlaniyor

  45. Esra Kırkız

    Esra Kırkız

    5 dagen geleden

    neco böyle yapmicaktın koçum

  46. I Y I

    I Y I

    5 dagen geleden

    Hapisten çıkarken SES nerede

  47. Bedirhan Kara

    Bedirhan Kara

    5 dagen geleden

    Eyşanı görüyorum

  48. kerem meric

    kerem meric

    6 dagen geleden

    yavuz rolünü yapan adam hep şerefsiz rolü yapıyor ezheldede cengiz rolünü yapmışdı galba

    • ibrahim öztürk

      ibrahim öztürk

      4 dagen geleden

      @Beyza İzgi ezel demek istedi

    • Beyza İzgi

      Beyza İzgi

      6 dagen geleden

      ezhel mi ?

  49. Captain 777

    Captain 777

    6 dagen geleden

    john wicke döndü amk

  50. Muhammet Enfâl

    Muhammet Enfâl

    6 dagen geleden

    FARKINDAYSANIZ CİHANGİRİN EVİ EZEL DİZİSİNDEKİ KENANIN EVİYLE AYNI DAYIYI ÇOK ÖZLEDİM RAMONUNDA Bİ DAYIYA İHTİYACI VAR

    • Muhammet Enfâl

      Muhammet Enfâl

      6 dagen geleden

      30. DAKKA

  51. Zennup ilayda Demir

    Zennup ilayda Demir

    6 dagen geleden

    Neca öldü mü çıkmaması

  52. Captain 777

    Captain 777

    6 dagen geleden

    iyice ezele döndürdünüz amk

  53. Hacı Toğurman

    Hacı Toğurman

    6 dagen geleden

    Boz , halef geri dönsün diyenler+

    • Rabia Engin

      Rabia Engin

      Dag geleden

      Boz ölmüş 50:53

  54. Hiranur Hizarci

    Hiranur Hizarci

    6 dagen geleden

    boz yok bide neco evet neco vuruldu ama halef de yok

  55. adem Canbaz

    adem Canbaz

    7 dagen geleden

    Ya bu sibel harbiden ramoyu seviyor mu sevmiyor mu anlamadim

    • adem Canbaz

      adem Canbaz

      6 dagen geleden

      @Aysu Aliyeva bıçakladı cezaevine attırdı başkasıyla evlendi böyle sevmeyin 😁

    • Aysu Aliyeva

      Aysu Aliyeva

      6 dagen geleden

      @adem Canbaz Sibel diyorum seviyor ramoyu

    • adem Canbaz

      adem Canbaz

      6 dagen geleden

      @Aysu Aliyeva 🤔 anlayamadim

    • Aysu Aliyeva

      Aysu Aliyeva

      6 dagen geleden

      Seviyor

  56. aymane dz

    aymane dz

    7 dagen geleden

    ابعثنا الحلقة مدبلجة العربية ارجوكم شكرا

    • Turkish Arabs

      Turkish Arabs

      3 dagen geleden

      @Mustafa Muhammad ولله أحسن أن تتعلم التركية بدون الإنتظار 😂

    • Mustafa Muhammad

      Mustafa Muhammad

      3 dagen geleden

      @Turkish Arabs اي صحيح. الحمد لله تعلمت تركي و خلصت من سالفة انتظار الترجمة 😂

    • Turkish Arabs

      Turkish Arabs

      3 dagen geleden

      الترجمة أحلى

    • Mustafa Muhammad

      Mustafa Muhammad

      5 dagen geleden

      @cute 01 اي انتبهت صحيح. اعتقد بعد فترة يترجموها بس ما اعتقد اكو دبلجة.

    • cute 01

      cute 01

      5 dagen geleden

      مافي حلقه مدبلجة

  57. Omer Sukru

    Omer Sukru

    7 dagen geleden

    RAMO ADAMDIR ADANALIYSANIZ IZLEYIN ADANLILAR ANLAR TEK

    • Omer Sukru

      Omer Sukru

      5 dagen geleden

      @ChaTLaqq Factions 🖕🖕:)

    • ChaTLaqq Factions

      ChaTLaqq Factions

      5 dagen geleden

      Ne alaka Adanalı anlicak sanki her gün böle olaylar oluyo adanaliya sorsan o bile abartı der laga luga yapma

  58. Hursit Dilaver

    Hursit Dilaver

    7 dagen geleden

    dede nerde öldü mü.. 11 de mi 12 de mi öldü..yok. sonraki bölümlerde de dede yok.. ve sibel ,ramo öldürdü demişti.ne zaman öldü yahu..

    • Zehra Coşkun

      Zehra Coşkun

      7 dagen geleden

      11 de son bölümde patlama oldu ya patlayan araba dedenin arabasıydı zaten

  59. Ali Koseer

    Ali Koseer

    7 dagen geleden

    Kir kafalarini reis

  60. Kalemin Dansı

    Kalemin Dansı

    7 dagen geleden

    Yönetmen john wick hayranı sanırsam 😄😄😄

  61. WOULINX

    WOULINX

    7 dagen geleden

    1:45:31 Abi siz ne sahne yaptınız böyle ya filmlerde bile bir elin parmağını geçmez böyle sahneler. Kaliteyi çok yükseltti bu dizi. Takdir ediyorum emeği geçen herkesi. Cihangir'in gerçekten gücünü hissettirmesi falan çok iyi verilmiş seyirciye. Diğer bazı diziler gibi çöpten kötü adamlar üretmiyor. Baş kötü harbiden ulaşılması zor bir adam. Ben bile geriliyorum Ramo'nun başına bişi gelecek diye, sonra başrol nasılsa ölmez diyorum. Adam ipin üzerinde yaşıyor hayatı. Çok güzel çok, tebrik ederim.

  62. Abbas Abbas

    Abbas Abbas

    7 dagen geleden

    53:31😂😂👍

  63. hikmet istek

    hikmet istek

    7 dagen geleden

    Olgun Şimşek değil mi la o ? Ne yaptın be reis

  64. Sami Burak DEMİR

    Sami Burak DEMİR

    7 dagen geleden

    Hahaha sanırsın john wick , guzel sahne ama tebrikler.

  65. hikmet istek

    hikmet istek

    7 dagen geleden

    Bir bölüm de bütün Yeşilçam klişelerini kullanmayı başarmış siniz , tebrikler . Bu ulke de hayalgücü yüksek yaratıcı hiç mi senarist yok , yoksa bu topluma ne itelesek gider diye mi senaryo yazıyorsunuz arkadas

    • hikmet istek

      hikmet istek

      2 dagen geleden

      @serdar alpha Sevdiğiniz bir şeyin eleştirilmesi neden size hakaret edilmiş gibi geliyor , ezikmisiniz oğlum siz

    • serdar alpha

      serdar alpha

      2 dagen geleden

      Jajajsjdjdjd o kadar müthiş bir dizi yap sümüklünün teki gelip laf yapsin amkwjsjdjsjanan

    • hikmet istek

      hikmet istek

      5 dagen geleden

      @Minanur Yılmaz Şu cümleyi kuracak kadar gerizekali olduğunu bilsem cevap bile vermeye tenezzül etmezdim

    • hikmet istek

      hikmet istek

      5 dagen geleden

      @Minanur Yılmaz Ayna da kendini mi gördün ?

    • Minanur Yılmaz

      Minanur Yılmaz

      6 dagen geleden

      @WOULINX çok haklısın hem kendisi yapamıyor,hem yapılanı eleştiriyor

  66. Selim Mutlu

    Selim Mutlu

    7 dagen geleden

    Ezele benzetmişler

  67. WHİTE BİR

    WHİTE BİR

    7 dagen geleden

    Seste sorun mu var

    • XXX XXX

      XXX XXX

      6 dagen geleden

      Aynen hapisten çıkış sahnesinde var

  68. hikmet istek

    hikmet istek

    7 dagen geleden

    Uğruna hayatını ortaya koyduğu herifin hapisten çıktığının bir onun haberi yok

  69. Nisa Ünal

    Nisa Ünal

    8 dagen geleden

    Fatoş olayında ben varya salya sümük... Tşk😌

  70. Nisa Ünal

    Nisa Ünal

    8 dagen geleden

    Aga bu bölümde ağlamayan cindir

    • Joseph Rafiyeff

      Joseph Rafiyeff

      3 dagen geleden

      Azərbaycanlilar cındır oxudu😂😂😂🇦🇿

    • Rıdvan Üstün Coşkun

      Rıdvan Üstün Coşkun

      6 dagen geleden

      @Nisa Ünal ağlayıp ağlamıycamızı sanamı sorcaz

    • Nisa Ünal

      Nisa Ünal

      7 dagen geleden

      @Emre Sarp hayır duygusuz olduğun için yine ağlamalısin:(

    • Emre Sarp

      Emre Sarp

      7 dagen geleden

      Cin olduğum için sevinmelimiyim

  71. Bakcell Gold

    Bakcell Gold

    8 dagen geleden

    Калинка - малинка 😀👍

  72. sümeyye bahsi

    sümeyye bahsi

    8 dagen geleden

    Bence çok iyiydi espri "Bu günün 23 Nisan olduğunu bilmiyordum" Hxhshsjsbjs

  73. Eren Gultekin

    Eren Gultekin

    8 dagen geleden

    1:53:06 Fidan yavuz bey dio Yavuz ise fidan Beynim ben bunların kimyasini anlamadım

  74. Debarati Chatterjee

    Debarati Chatterjee

    8 dagen geleden

    Please telecast all the episodes with english subtitles.

  75. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    ARIF

  76. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    MELEK

  77. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    CAN

  78. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    KEMAL

  79. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    ATAKAN

  80. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    CEMAL

  81. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    ISMAIL

  82. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    DILEK

  83. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    BURAK

  84. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    OSMAN

  85. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    ÖMER

  86. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    OZAN

  87. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    MURAT

  88. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    HASAN

  89. muster frau

    muster frau

    8 dagen geleden

    MUSTAFA

  90. S Taşkın

    S Taşkın

    8 dagen geleden

    Bu ramo askerliği sat komandosu olarak yaptı galiba baksana tekniğe hareketlere

  91. RAM GP

    RAM GP

    8 dagen geleden

    Videonun Yarisi Kadar Reklam Var Kufur Edesim Gelior

    • mobil oyuncu

      mobil oyuncu

      7 dagen geleden

      @Kenan Atılgan nasıl filimmn lsonuna tıklıyorum sonra bitin reklamları izliyom tekrar başa alıyorum ve reklam gelmiyor biz biliyorduk

    • Kenan Atılgan

      Kenan Atılgan

      8 dagen geleden

      Videoyu sona al sonra iptale basıp tekrar gir reklamsız izle :)

  92. Crafty Kids Things

    Crafty Kids Things

    8 dagen geleden

    Eng sub plz😣

    • WOULINX

      WOULINX

      7 dagen geleden

      Please contact with them from twitter. twitter.com/ramodizisi They can't see all the comments. And i really want this series to be successful on other countries as well.

    • Hasic Özel Harekat

      Hasic Özel Harekat

      7 dagen geleden

      Mans Bruno are you idiot?

    • Mans Bruno

      Mans Bruno

      8 dagen geleden

      Fuck you

  93. Nafiye Şahiner

    Nafiye Şahiner

    9 dagen geleden

    Düşük bütçe için yaptığınızı çok belli etmişsiniz :) Bu kadar fark izleyiciyi iter

    • Eren Gultekin

      Eren Gultekin

      8 dagen geleden

      Ne dionnnlann dusuk butcelerden anladigin belli sende haklisin herkes dengini bilir ama bi farklilik var Yanlış tesis yapmışsın ramo düşük bi siy değil adam gibi adam hemdizi hemde assssiiiiriiii ii dizi

  94. atilla karakuş

    atilla karakuş

    9 dagen geleden

    Bu boz son bölüm de vardı yeni sezon ilk bölüm de yok. Nerde öldü kim öldürdü biraz izleyiciyi basite almışlar. İki bölüm Arasından altı ay var hatırlamazlar sanıyorlar heralde

  95. s k

    s k

    9 dagen geleden

    Halef de olsa keşke

  96. Bekir Kürşat ÜNLÜ

    Bekir Kürşat ÜNLÜ

    9 dagen geleden

    Kurtlar vadisi operasyon müziğini coverlayıp koymuşlar

  97. Gunel Jamal

    Gunel Jamal

    9 dagen geleden

    Bu ne ya her kes ölmus resmen dizinin kadrosunu degistirmisler sogudum acikcasi mecbur murat yildirm icin izliyorum

  98. Bayram Yasar

    Bayram Yasar

    9 dagen geleden

    Sağından deldiler ama solunda kan geliyor, biraz dikkat

  99. Fareeha Adeel

    Fareeha Adeel

    9 dagen geleden

    Why did they kill neco, fatosh and boz? The story would be interesting with them in it. How ramo got released from prison? What did he say to yavuz? How did he spend 3 years in prison? Who was that guy with oxygen mask in prison? So confusing.

  100. Hazal Besiktas Aşığı

    Hazal Besiktas Aşığı

    9 dagen geleden

    1:30:18 Fatos‘la Boz‘un Kizi Çok Tatli Ya Küçük Prenses😍 Masallah🧿

Volgende