Muziek

Mulatto - In n Out (Official Video) ft. City Girls

Stream Queen of Da Souf
mulatto.lnk.to/QueenofDaSoufID

Subscribe for more official content from Mulatto:
mulatto.lnk.to/NLcamerasSubscribe

Follow Mulatto
mulatto
mulatto
mulatto
soundcloud.com/mulatto
www.tiktok.com/@mulatto

The official NLcameras channel of Mulatto. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

#Mulatto #QueenOfDaSouf
vevo.ly/26j3Ac

Reacties 

  1. Bob Macado

    Bob Macado

    13 minuten geleden

    In a bun she look like woah Vicky

  2. Votez Votez

    Votez Votez

    26 minuten geleden

    Imma dude but this track go hard ash 💯

  3. Sykil Demarco

    Sykil Demarco

    30 minuten geleden

    How you know latto from clay co cause her lattos sign is zestos

  4. Anthyy

    Anthyy

    31 minuut geleden

    This shit is garbage bruh

  5. R Kirsch

    R Kirsch

    35 minuten geleden

    Amazing talent,, probably took her a whole hour to make this.

  6. Justin Juss

    Justin Juss

    46 minuten geleden

    SHIT GARBAGE

  7. Talaiaplayz

    Talaiaplayz

    47 minuten geleden

    Bruh this shit is fucking terrible I dont know what this generation is doin these days reply to me if you got sum to say.

  8. YOUNGTE?M - ยังเติม

    YOUNGTE?M - ยังเติม

    53 minuten geleden

    from Thailand ✨♥️

  9. David Jackson

    David Jackson

    Uur geleden

    Y’all did that!!!! Super dope!!!

  10. S Dwyer

    S Dwyer

    Uur geleden

    This song is crap

  11. HybridPredator

    HybridPredator

    Uur geleden

    E E E E E E A E E E A I N I N A I N I N A

  12. Nazma Mohamed

    Nazma Mohamed

    Uur geleden

    When my crown

  13. Nazma Mohamed

    Nazma Mohamed

    Uur geleden

    Big latto sauce

  14. Sandro A

    Sandro A

    Uur geleden

    Beautiful song

  15. gabriella mccabe

    gabriella mccabe

    Uur geleden

    Nahh I fw Lotto but this song sound dumb sound like every song out there I need sum diff

  16. Javiera Úrsula Gabler Zúñiga

    Javiera Úrsula Gabler Zúñiga

    2 uur geleden

    JT KILL THIS SHIT LOVE U ALL GRLS

  17. TyJuan Fletcher

    TyJuan Fletcher

    2 uur geleden

    🔥

  18. KE Love

    KE Love

    3 uur geleden

    Umm I like her other songs but The chorus gotta go , honestly the only things I liked about this song is the city girl part it sounded like she was just featured and it was her own song 🤷🏾‍♀️😂

  19. Rebekah So

    Rebekah So

    3 uur geleden

    "I ain't cheatin' with no n*gga, we was entangled" 🤣🤣

  20. msdang7

    msdang7

    3 uur geleden

    They so cute!!!

  21. Jazzmine Dillard

    Jazzmine Dillard

    5 uur geleden

    For one this video 🔥 and JY had the best verse

  22. RobbieWritesCode

    RobbieWritesCode

    7 uur geleden

    Have they isolated Sars-Cov-19 for the PCR tests to detect it definitively?

  23. Cypress Munro-Ali

    Cypress Munro-Ali

    7 uur geleden

    City Girls Saved This Song💯🔥🔥🔥

    • mijuo roui

      mijuo roui

      3 uur geleden

      Finally a Christian song I can show to all my church friends

  24. Zee M

    Zee M

    7 uur geleden

    Was y’all on BLK ?? 👀👀👀

    • mijuo roui

      mijuo roui

      3 uur geleden

      Have to do better

  25. DJ Music

    DJ Music

    8 uur geleden

    Guys I make EDMs I've uploaded a couple of clips on my Channel Do check them out! Please Like, Subscribe hitting the bell icon to get notified when I upload more and Do share! Mostly importantly, Comment your suggestions to help me improve! ❤

  26. Tonëriche Music

    Tonëriche Music

    9 uur geleden

    Can these rappers rap about anything else? It's all the same $#!t. Same words, topic, it's all copycat. Lordt.

  27. Hepa Da Producer

    Hepa Da Producer

    9 uur geleden

    Stick it in my a$$ 😂😂

  28. Imvu Hoe199

    Imvu Hoe199

    9 uur geleden

    The begining gives me like a my type vibe tbh

  29. Tomax

    Tomax

    10 uur geleden

    Trash.

  30. Shanegla

    Shanegla

    10 uur geleden

    I think Tom McDonald. did the same song Same hairdo Better lyrics. What's it called? Stupid people...

  31. Asa Allen

    Asa Allen

    10 uur geleden

    Aye they all talking that shit on here

  32. Hollywoodsquimc

    Hollywoodsquimc

    11 uur geleden

    You ain’t putting nothing in and out of a Jamaican man mouth. WE NO DO THAT

  33. Chasity Owens

    Chasity Owens

    11 uur geleden

    City girls fire thoe!!

  34. Chasity Owens

    Chasity Owens

    11 uur geleden

    Who else think Lil Yachty should of been on this song👀?

  35. eriuana briggs

    eriuana briggs

    11 uur geleden

    “wit sum big lato sauce ona side”.

  36. Shaquoyah Khalifa

    Shaquoyah Khalifa

    11 uur geleden

    Shit was trash stg

  37. 1Msmills

    1Msmills

    11 uur geleden

    Have to do better

  38. gtoss chddy

    gtoss chddy

    12 uur geleden

    Finally a Christian song I can show to all my church friends

  39. Christianna Thompson

    Christianna Thompson

    12 uur geleden

    Old school vibes 😍. Love it here😩💙

  40. IISOLO Sykes

    IISOLO Sykes

    12 uur geleden

    Did anyone else notice king Roscoe ? rap game season 3 ?

  41. COCO

    COCO

    13 uur geleden

    I just love this shit🤦🏽‍♀️

  42. Fierce_Hair_Trendsz

    Fierce_Hair_Trendsz

    13 uur geleden

    Subscribe to my channel @fierce_hair_trendsz

    • gtoss chddy

      gtoss chddy

      12 uur geleden

      💣💣💣

  43. Jahdari TV

    Jahdari TV

    13 uur geleden

    JT is an entire mood omg

  44. binababy74

    binababy74

    13 uur geleden

    Is the cashier from that video with the guy talking about the cashier talking to his man and he was tryna check someone and she said she checking lists and all I saw it around Christmas

  45. Barbarian Queen

    Barbarian Queen

    13 uur geleden

    WHY SHE GOT KIDS IN THIS VIDEO..💀

  46. Barbarian Queen

    Barbarian Queen

    13 uur geleden

    WHY SHE GOT KIDS IN THIS VIDEO..💀

  47. Gina Jo

    Gina Jo

    13 uur geleden

    All 3 did they thing on this track.

  48. cutieuUwU_ princess

    cutieuUwU_ princess

    13 uur geleden

    That sounds like some motor oil 💀💀💀i could breath

  49. Kc Dom

    Kc Dom

    14 uur geleden

    City Girls need to do more features fasho

  50. Angel H

    Angel H

    14 uur geleden

    Checkout nlcameras.info/wiki/rY-0g6Nt1Yq_tYY/video

  51. ともき Tomoki

    ともき Tomoki

    14 uur geleden

    My dick got mixed feelings from watching this

  52. RealJCoop

    RealJCoop

    14 uur geleden

    I am kinda feeling Latto but it's that accent for me

  53. Laylah Roberts

    Laylah Roberts

    14 uur geleden

    Am I the only one that saw king roscoe??

  54. E.J Evans

    E.J Evans

    14 uur geleden

    biglattto sauce

  55. Natari Cummins

    Natari Cummins

    15 uur geleden

    JT always 🔥🔥🔥

  56. Natari Cummins

    Natari Cummins

    15 uur geleden

    💣💣💣

  57. Javeon's World

    Javeon's World

    15 uur geleden

    Jt did dattttttt 💕

  58. Big Danny Smokez

    Big Danny Smokez

    15 uur geleden

    "Eye Candy" out now on my NLcameras, check it out and comment if u can🔥 thanks for your time! :) nlcameras.info/wiki/b5mmhGic0oTQrmk/video

  59. Nicki Minaj_35

    Nicki Minaj_35

    15 uur geleden

    🔥🔥🔥🔥🔥

  60. I am Love and Abundance

    I am Love and Abundance

    16 uur geleden

    😍🔥

  61. DJ CHANNEL

    DJ CHANNEL

    16 uur geleden

    Yupp baeee 💘💘🔥

  62. midoscent

    midoscent

    17 uur geleden

    What's this for to do with lil girls

  63. Sierraaa Rayneee

    Sierraaa Rayneee

    17 uur geleden

    yes jt!!

  64. Iriana Johnson

    Iriana Johnson

    17 uur geleden

    Yeah I've been getting paid daily with *p p l o n c a s h . x y z*

  65. Rodcliffe John

    Rodcliffe John

    18 uur geleden

    Dammm JT kill this shit

  66. Ty Ransom

    Ty Ransom

    18 uur geleden

    nlcameras.info/wiki/kX-ppZycp2eeppw/video

  67. Ty Ransom

    Ty Ransom

    18 uur geleden

    nlcameras.info/wiki/kX-ppZycp2eeppw/video

  68. Kevin Paucar

    Kevin Paucar

    18 uur geleden

    This hella trash 🗑 who tf be Bumpin this

  69. Heathrynn Dominguez

    Heathrynn Dominguez

    18 uur geleden

    🍔🍟🥤

  70. KNIFY Chris

    KNIFY Chris

    18 uur geleden

    One word ....DOPE ✌️✌️✌️✌️🎊👍🎉😘

  71. Cambreezy The Colorman

    Cambreezy The Colorman

    18 uur geleden

    I'll marry her

  72. Caleb Mickle

    Caleb Mickle

    18 uur geleden

    I hate this chorus but the rest is fire

  73. T_Beck

    T_Beck

    18 uur geleden

    This song is absolutely horrible! The hook is disgusting. Why did her team think this was a good idea to release this song?

  74. Dramne Diop

    Dramne Diop

    18 uur geleden

    Nah southern accent is so 🔥😂 damn I wish I was from the south so I could sound good if I was trying to rap cause if you from the north we only sound good on drill music

  75. brittany sadie

    brittany sadie

    18 uur geleden

    Girl u are fire and hot as hell.... Can I meet you... Mmm💜🖤

  76. Demetrice Payne

    Demetrice Payne

    18 uur geleden

    pat it twice!

  77. Richgal Lxjojo

    Richgal Lxjojo

    18 uur geleden

    AHHHH -HAAA!!

  78. Richgal Lxjojo

    Richgal Lxjojo

    18 uur geleden

    They all snapped!!

  79. Keyonna Pollard

    Keyonna Pollard

    18 uur geleden

    thats my shit periodt i like dis song

  80. Michelle Obie

    Michelle Obie

    18 uur geleden

    I know Cardi B isn't on this track but Latto and her coming strong this year. But my girl Latto loving this and feeling this track. U did this boo

  81. Chief Jay Binns

    Chief Jay Binns

    18 uur geleden

    So is BLK the new Black tiktok

  82. Desmond Alphonso

    Desmond Alphonso

    19 uur geleden

    Who else saw King Roscoe from The Rap Game 🤭🤭 he really grew up

  83. Chauntel Chauntel

    Chauntel Chauntel

    19 uur geleden

    City girls saved that dead song

    • Cypress Munro-Ali

      Cypress Munro-Ali

      7 uur geleden

      AGREED💯😂

  84. Sydney Talavera

    Sydney Talavera

    19 uur geleden

    Supa Peach or what ever name PISSED

  85. STFU_THO FILMS

    STFU_THO FILMS

    19 uur geleden

    I’m young Miami all day ❤️🙌🏾

  86. Kb Lashing

    Kb Lashing

    20 uur geleden

    This video so symbolic. Smh.

  87. Nevaeh Coronel

    Nevaeh Coronel

    20 uur geleden

    "ian cheating with no (n word) we was entangled" lmaoo

  88. Asia Jo

    Asia Jo

    20 uur geleden

    Okaay Sis❤️❤️

  89. LulDea

    LulDea

    20 uur geleden

    *scrolls down to the comments* *sees hella comments about "how it's inappropriate for kids to be in this video"* Damn I hope y'all haven't watched 'IMA COKEBOY'........because y'all might have a heart attack or something

  90. Kevin Sargent

    Kevin Sargent

    20 uur geleden

    The video style reminds me a bit of old Busta Rhymes videos.

  91. C Mac

    C Mac

    21 uur geleden

    At 21 I was a virgin and still watching cartoons 😅😅😅😅

  92. Unicorn NaYma

    Unicorn NaYma

    21 uur geleden

    Nobody notice that king rosco was in here

  93. Lolomus

    Lolomus

    21 uur geleden

    Tiktok fan base listening to this like: 👁👄👁

  94. JOSIAH SMITTY

    JOSIAH SMITTY

    21 uur geleden

    I just want to no what she wisperd in that ladys ear😂

  95. Harley Quinn

    Harley Quinn

    21 uur geleden

    So is this song saying don't use a condom just pull it out

  96. Solo Thompson

    Solo Thompson

    21 uur geleden

    U fine as hell mama

  97. amywjn

    amywjn

    21 uur geleden

    UFC Champ, Jorge Masvidal: nlcameras.info/wiki/n4a_m5yf25K51n4/video

  98. Zyon White

    Zyon White

    21 uur geleden

    I love the song 💯💯❤❤❤ it got me twerking to it

  99. Aysia Robinson

    Aysia Robinson

    22 uur geleden

    YESSSSSSSSSSSSSS❤️❤️❤️aayeeeeeeee bitches maddddddddd👆🏾😍😘😘😘😘

  100. King Crack II

    King Crack II

    22 uur geleden

    Nah, she looks more like Doja Cat

Volgende