Film & animatie

TO ALL THE BOYS ALWAYS AND FOREVER Trailer (2021) Lana Condor Movie

TO ALL THE BOYS ALWAYS AND FOREVER Trailer (2021) Lana Condor Movie
© 2021 - Netflix

Reacties 

  1. izzah irdina

    izzah irdina

    7 uur geleden

    This thing stil going on?

  2. calli

    calli

    8 uur geleden

    i felt like i just watched this entire movie

  3. Rose

    Rose

    9 uur geleden

    This trailer gave away the entire movie. I can’t continue

  4. Selah Coles

    Selah Coles

    9 uur geleden

    These movies are getting worse 😭😭

  5. jama

    jama

    10 uur geleden

    did i just watch the movie-

  6. fraq realmy

    fraq realmy

    10 uur geleden

    i love these books but noah centiNECK ruins these movies for me. hes such a bad actor and so annoying and ugly hes my LAST pick for peter.

  7. Ashii xx

    Ashii xx

    11 uur geleden

    I cant wait

  8. Flippan

    Flippan

    12 uur geleden

    so i just got the whole movie spoiled by the trailer lmao

  9. Ağlak Nazlı

    Ağlak Nazlı

    13 uur geleden

    I hope there wont be a fourth movie. 🤢

  10. Shalini Devya Logesh

    Shalini Devya Logesh

    14 uur geleden

    Am I the only one who’s going to watch the movies from the beginning each time there’s a sequel just to get the continuation?

  11. henny polanco

    henny polanco

    14 uur geleden

    i know damn well yall didnt just cancel 'everything sucks' for this

  12. Sally Smith

    Sally Smith

    19 uur geleden

    I want her teeth

  13. Sally Smith

    Sally Smith

    19 uur geleden

    She has really nice teeth.

  14. Rock girl

    Rock girl

    20 uur geleden

    You're so great ??

  15. Madiha

    Madiha

    22 uur geleden

    Mcclaren we miss you

  16. Kaia A

    Kaia A

    Dag geleden

    Triggering for all the ppl who didn't go to prom lol

  17. CompletelyNotournames

    CompletelyNotournames

    Dag geleden

    Don’t need to watch the movie trailer told me everything I needed 😂

  18. Allegra

    Allegra

    Dag geleden

    Do Stanford and Harvard pay product placement to be "the" coveted universities on screen ? As if those kids were rich enough

    • Rock girl

      Rock girl

      20 uur geleden

      i cant believe i actually like this cringe

  19. •Sunburst •

    •Sunburst •

    Dag geleden

    I hate Peter’s voice in some scenes. Literally the Diner scene in 0:35 where he does the promposal, his voice is so damn annoying. Please tell I’m not the only one-

  20. ceegeypee

    ceegeypee

    Dag geleden

    I feel like I saw the whole movie already

  21. Kayla Jade

    Kayla Jade

    Dag geleden

    Just why

  22. Rain Dyosa

    Rain Dyosa

    Dag geleden

    OMGGGG THAT SOUNDTRACK 😍😍😍

  23. Crystal Dreamer

    Crystal Dreamer

    Dag geleden

    I think they went to see 💜💜💜💜💜BTS

  24. TRon Ron

    TRon Ron

    Dag geleden

    End these shitty movies.

  25. hollywood world

    hollywood world

    Dag geleden

    I have seen the whole movie

    • Bolia Fops

      Bolia Fops

      Dag geleden

      Trailer just gave away the whole movie 😂

  26. Ashley P

    Ashley P

    Dag geleden

    who else is getting hsm3 vibes

    • Bolia Fops

      Bolia Fops

      Dag geleden

      NOT ANOTHER ONE NO NO NO

  27. Massoki Maka

    Massoki Maka

    Dag geleden

    I've practically seen the whole movie just from watching this trailer.

  28. zeinab

    zeinab

    Dag geleden

    I have one question here, do they end up together?

  29. velvet nelson

    velvet nelson

    Dag geleden

    Soooo.... no beach week???

  30. Ro

    Ro

    Dag geleden

    Next movie: Marriage 👇

  31. Useless Things

    Useless Things

    Dag geleden

    Dang it I thought she was going to get back with that other guy

  32. Nomintro

    Nomintro

    2 dagen geleden

    i cant believe i actually like this cringe

    • foopyu nooui

      foopyu nooui

      Dag geleden

      No one literally... On a scale of 1 to 10 how much are you going to miss me Kitty: 4

  33. Rumpunzel

    Rumpunzel

    2 dagen geleden

    Aight I don’t have to watch the movie anymore the trailer did it’s job🤠

    • foopyu nooui

      foopyu nooui

      Dag geleden

      movies that had cliffhangers like what🤦🏽‍♀️. edit: just like the kissing booth. that doesn’t need a part 3 and they know it 💀.

  34. melika jalali

    melika jalali

    2 dagen geleden

    But i think it would be the sweetest love story ever and ever♥️i love it sooo fucking much😍🥺

  35. beedsj roiue

    beedsj roiue

    2 dagen geleden

    I litterally don’t need to watch the movie anymore why would they spoil all of it 😭😭😤😤😤😡😡

  36. Marisol Flores

    Marisol Flores

    2 dagen geleden

    Oh my god my daughter is obsessed with movie lmao

  37. Dorsaf lyrics

    Dorsaf lyrics

    2 dagen geleden

    Where can i find it guys?

  38. Helen Boakye

    Helen Boakye

    2 dagen geleden

    Wow I just finished watching the movie in 3.02 minutes 😂

  39. angelic mal

    angelic mal

    2 dagen geleden

    NOT ANOTHER ONE NO NO NO

    • beedsj roiue

      beedsj roiue

      2 dagen geleden

      OMG YESSS

  40. raisa ismaily

    raisa ismaily

    2 dagen geleden

    Trailer just gave away the whole movie 😂

  41. Ms. Kng

    Ms. Kng

    2 dagen geleden

    Being from the Molly Ringwald generation, I'm just looking forward to the butterflies (innocent puppy love) 😊💜

  42. Swariya

    Swariya

    2 dagen geleden

    I always find it funny when couples expect to get into a top school especially when the acceptance rates are so low. Like if you want to stay together, apply to a school where you'd both have chances. Lol this unpractical crap baffles me...i guess that's why its called "teen" romance

  43. Therefore with Joy

    Therefore with Joy

    2 dagen geleden

    I basically just watched the entire movie for free lol.

  44. GRASYA MBTN

    GRASYA MBTN

    2 dagen geleden

    Oh gosh.

  45. Ey.

    Ey.

    2 dagen geleden

    Honestly if this would happen in real life there's a small chance for them stay together and get married with a "happy ever after" but eh i'm just being negative.

  46. gtoss chddy

    gtoss chddy

    2 dagen geleden

    movies that had cliffhangers like what🤦🏽‍♀️. edit: just like the kissing booth. that doesn’t need a part 3 and they know it 💀.

  47. Xarah Brenda

    Xarah Brenda

    2 dagen geleden

    No one literally... On a scale of 1 to 10 how much are you going to miss me Kitty: 4

  48. A AlShehhi

    A AlShehhi

    2 dagen geleden

    Can't believe this is the last movie to see noah as Peter 🙂💔 and the last to all the boys collection 😩

  49. Stxddart

    Stxddart

    2 dagen geleden

    How did the trailer spoil the whole movie

    • gtoss chddy

      gtoss chddy

      2 dagen geleden

      I'm waiting for college decisions and that REJECTION just got me 😨

  50. Thanuja Luxmanan

    Thanuja Luxmanan

    2 dagen geleden

    damn i just watched the whole thing

  51. Yasmin Freeman

    Yasmin Freeman

    2 dagen geleden

    no need to watch the movie now jeez why was it so long

  52. Olivia Orta-Vargas

    Olivia Orta-Vargas

    2 dagen geleden

    i hope this didn’t give the whole plot away

  53. Leela Andrus

    Leela Andrus

    2 dagen geleden

    OMG YESSS

  54. angel hopkins

    angel hopkins

    2 dagen geleden

    They are a weird couple Nd he always sounds like he’s whispering except wen he was mad at her just not believeable

  55. Delighted Soul

    Delighted Soul

    2 dagen geleden

    “Love is that condition in which the happiness of another person is essential to your own.”

  56. Janae Byrd

    Janae Byrd

    2 dagen geleden

    OMMG NO THATS ENOUGH

  57. V

    V

    2 dagen geleden

    Well yeah I only like him when he's peter

  58. JackieDJ

    JackieDJ

    2 dagen geleden

    Three minutes wow

  59. Luisa Cardenas

    Luisa Cardenas

    2 dagen geleden

    Noooo at the end they just gave it all away like hello we didn’t wanna know that !!!

  60. Kkwazzawazzakkwaquikkwalaquaza '* zzabolazza

    Kkwazzawazzakkwaquikkwalaquaza '* zzabolazza

    2 dagen geleden

    Bruh how many of these they gonna make

  61. Queen Ariana

    Queen Ariana

    2 dagen geleden

    I cant wait Omy God

  62. Shane Asunan

    Shane Asunan

    2 dagen geleden

    When is this showing, im excited..

  63. Vo Nhu

    Vo Nhu

    2 dagen geleden

    i love u .

  64. Kalyani Kumawat

    Kalyani Kumawat

    3 dagen geleden

    I'm waiting for college decisions and that REJECTION just got me 😨

  65. Bolia Fops

    Bolia Fops

    3 dagen geleden

    and really thought love was like in the movies. Which is obvious not it’s a lot more different.

  66. Abby Sage

    Abby Sage

    3 dagen geleden

    I feel like I just watched the whole movie

  67. MissSiedah

    MissSiedah

    3 dagen geleden

    I was supposed to read all the books before this one came out. Welp 😂

  68. Franki Durston

    Franki Durston

    3 dagen geleden

    "i didnt get in..." *funky hip hop beat starts playing*

  69. Ava Ruby Sulton

    Ava Ruby Sulton

    3 dagen geleden

    Ok this trailer probably took as long more then the actual movie editing.Everything’s spoiled basically!

    • Bolia Fops

      Bolia Fops

      3 dagen geleden

      Omg can this movie just die already

  70. Emmrald Inegbenose

    Emmrald Inegbenose

    3 dagen geleden

    I feel Noah Centineo should be getting bigger roles too

  71. Georgia Rose

    Georgia Rose

    3 dagen geleden

    Glad I dont have to watch it now lol

  72. The Romance Enthusiast

    The Romance Enthusiast

    3 dagen geleden

    Clearly the comments section still doesn't know these movies are based off of a _book_ *TRILOGY* and that's why there are *three* movies. Heck, I haven't even read those and I know it!

  73. melanie victoria

    melanie victoria

    3 dagen geleden

    this trailer isn't long yet it manages to tell the entire movie plot. -.-

  74. Ellie Rafferty

    Ellie Rafferty

    3 dagen geleden

    I love the books but I really don’t like how they adapted the books into these movies , so many important parts of the book I love were changed for example in part 2 a major point was that John ambrose were related his grandmother and they just never mentioned that .

  75. Techi Abik

    Techi Abik

    3 dagen geleden

    Lol I saw the whole movie already it seems.

  76. Yeni Brown-Nystrom

    Yeni Brown-Nystrom

    3 dagen geleden

    Omg yay so excited!!!

  77. shrekisback

    shrekisback

    3 dagen geleden

    I feel like I watched the whole movie

  78. Daniella Archuleta

    Daniella Archuleta

    3 dagen geleden

    So excited

  79. 암나 롤 Amnah Lol

    암나 롤 Amnah Lol

    3 dagen geleden

    they using korea for clout but i like it, put in a kpop group while your at it

  80. SHEREEN KIBRIA SIDDIQUI GHULAM KIBRIA SIDDIQUI

    SHEREEN KIBRIA SIDDIQUI GHULAM KIBRIA SIDDIQUI

    3 dagen geleden

    Valentine is release date i guess

  81. la flame

    la flame

    3 dagen geleden

    Omg when will this shitty show series end

  82. D'arcelle

    D'arcelle

    3 dagen geleden

    Well I guess I don't need to wait to watch it. I know what happens 😂

  83. melissa

    melissa

    3 dagen geleden

    Omg can this movie just die already

  84. Ally cole

    Ally cole

    3 dagen geleden

    was there rlly a need for a third one lmao

  85. Barbi Faragóová

    Barbi Faragóová

    3 dagen geleden

    Please what is the music in 2:10? I just love this song and I dont know what kind of music is 😁 Thank you.

    • The Romance Enthusiast

      The Romance Enthusiast

      Dag geleden

      @Barbi Faragóová You're welcome!

    • Barbi Faragóová

      Barbi Faragóová

      2 dagen geleden

      @The Romance Enthusiast oh, thank you. You are so sweet 😍🤗

    • The Romance Enthusiast

      The Romance Enthusiast

      3 dagen geleden

      I Love You Always Forever covered by Betty Who. The original is just as good FYI. It's my fave tho I like the Betty Who version too!

  86. Silo alapei

    Silo alapei

    3 dagen geleden

    It's turning yo a series now

    • The Romance Enthusiast

      The Romance Enthusiast

      3 dagen geleden

      It is a book series. A trilogy to be exact.

  87. stephanie

    stephanie

    3 dagen geleden

    Woah this isn’t a trailer this is a whole summary of the movie Also they changed so much from the book😭😭

  88. Alexandra K

    Alexandra K

    3 dagen geleden

    Looks like a good movie but this is nothing like the book tbh

  89. Jam Town

    Jam Town

    3 dagen geleden

    I finished the 3rd book feeling like they would never last as a couple and I hoped the movie would make it seem like they would but it doesn't look like it. The ending of the 3rd book was so unsatisfying to me and I want to give the movie the benefit of the doubt but this trailer really isn't helping.

  90. Kyla Johnson

    Kyla Johnson

    3 dagen geleden

    damn I didn't even watch the second movie 💀

    • The Romance Enthusiast

      The Romance Enthusiast

      3 dagen geleden

      Good time to catch up before February.

  91. cloudy villain

    cloudy villain

    3 dagen geleden

    this is literally the most stupid thing ever. in my opinion they shoudlve stopped at the last movie because at least that one wasn't totally cliché. this one feels like every other rom/com highschool movie.

    • The Romance Enthusiast

      The Romance Enthusiast

      3 dagen geleden

      Well they are going off the book series which is a trilogy.

  92. Nomthi Msane

    Nomthi Msane

    3 dagen geleden

    I have been in love with the same person since the beginning of this franchise. 💓💘💓

  93. Florence Mujuru

    Florence Mujuru

    3 dagen geleden

    Whyyyyyyyy🤣😭😭😭😭😭 I’m so over this shit

  94. Tamara New

    Tamara New

    3 dagen geleden

    Where is John ambrose ?

  95. Everything Film

    Everything Film

    3 dagen geleden

    Recently did a reaction video on this trailer with my girlfriend and we during filming I don’t tell her the trailer she is gonna see so the reaction is genuine. And wow she got so excited for this movie trailer!

  96. mijuo roui

    mijuo roui

    3 dagen geleden

    Finally a movie where a character doesn’t get into the collage they want

  97. Jana Carissa Callo

    Jana Carissa Callo

    3 dagen geleden

    I'm excited to see Lana in other movies after this.

  98. Maria

    Maria

    3 dagen geleden

    Bro these movies are so boring, how are there 3????

  99. Maja K

    Maja K

    3 dagen geleden

    WHY ARE THEY WASTING MONEY FOR THESE MOVIES. CONTINUE THE SOCIETY OH MY LORD

    • Maria

      Maria

      3 dagen geleden

      Y E S

  100. Jannah Mahiah

    Jannah Mahiah

    3 dagen geleden

    At least there isn't any other boy she likes here 😂😂

    • The Romance Enthusiast

      The Romance Enthusiast

      3 dagen geleden

      That we know of... just saying. 😂🤣

    • mijuo roui

      mijuo roui

      3 dagen geleden

      Omg 🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑

Volgende