Amusement

70 SAAT UYUMAMA CHALLENGE

Ben Enes Batur , 70 saat uyumama challenge yaptık ve çok tehlikeli sakın denemeyin uyanık kalmak çok zor oldu , Ecenaz , Mert ve ben yarış yaptık bakalım sona kalan kim oldu, güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.#asus #intel10gen #10.nesil #vatanbilgisayar #intelyeninesilişlemci #s432 #vivobooks14
Arkadaşlar bu arada video da işlemci hızı 5.1 demişim ufak bir hata oldu 5.3 işlemci hızı :)
Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
Yüreğine inan Şarkı : nlcameras.info/wiki/o3vNhmyDmIDS1II/video
Sosyal Medya:
Facebook Sayfası ► goo.gl/g7EZUN
Facebook Grubu ► goo.gl/IKiFFe
Twitter ► goo.gl/uHUUEF
İnstagram ► goo.gl/WfrpOG
İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com
Merhaba Ben Enes Batur , NLcameras Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde NDNG Ailesine katılın ne abone olun duruyorsunuz !
İZLENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

Reacties 

  1. naz turan

    naz turan

    6 minuten geleden

    e ben o havuz videosunu aradım ama yok bulamadım ?

  2. Cemre Tomak

    Cemre Tomak

    Uur geleden

    Ecenaz uyumayacagim dedi söz ama uyudu (enes abi yorum yazarsan sevinirim) çünkü en büyük hayalim

  3. Muhammed Berat Kara

    Muhammed Berat Kara

    2 uur geleden

    Selam

  4. Lead Shooter

    Lead Shooter

    2 uur geleden

    Abi seni seviyoz yapma böyle şeyler bişey olcak diye korkuyom 👇Bas mavi olsun deger verenleri görelim

  5. Kenan Camalzade

    Kenan Camalzade

    2 uur geleden

    Enes avını şimdiki köpekleri cesur ve geceye benzemiyomu 🤔🤔

  6. Muhammet Arif Uçar

    Muhammet Arif Uçar

    2 uur geleden

    2:24 güvenlik önemli ama ne hikmetse sonra güvenlik yok

  7. Onur Özocak

    Onur Özocak

    2 uur geleden

    Yemin 30 saat uyumadım

  8. Zehra Semiz

    Zehra Semiz

    3 uur geleden

    Çok yakışıklısın be 😎😎😎

  9. halil oyunda

    halil oyunda

    3 uur geleden

    Ben seni gördüm bwmle

  10. Mihrap Bolat

    Mihrap Bolat

    3 uur geleden

    Sabah uyandiktan sonra

  11. Hüma Özdağ

    Hüma Özdağ

    4 uur geleden

    Abi seni çok seviyorum 💓💓💓💓💓💓💓💓💓

  12. osman Nuhoglu

    osman Nuhoglu

    5 uur geleden

    Among us oynarmısın

  13. osman Nuhoglu

    osman Nuhoglu

    5 uur geleden

    Hayatın çok güzel

  14. MCA-Murat Can Altunkeser

    MCA-Murat Can Altunkeser

    5 uur geleden

    abi kel abi nerde namı değer joni sins

  15. ASLAN İBRAHİM

    ASLAN İBRAHİM

    5 uur geleden

    Çok kahve iç uyumasın

  16. Hasim Turan

    Hasim Turan

    6 uur geleden

    18.55 kaos mezarcı mı o

  17. Hatice Akyol

    Hatice Akyol

    7 uur geleden

    Çok geçmiş olsun.😔😔

  18. Ahmet Günaydın

    Ahmet Günaydın

    8 uur geleden

    enes abi uyumusun

  19. Aydin Gülçin

    Aydin Gülçin

    8 uur geleden

    Jonysins abi nerde

  20. Afra Kas

    Afra Kas

    9 uur geleden

    24saat köpeklerinle 👍

  21. Salim Basaran

    Salim Basaran

    10 uur geleden

    salim0 DOLABIMA BEKLERİM Çok güzel şeyler satıyorum

  22. Salim Basaran

    Salim Basaran

    10 uur geleden

    salim0 DOLABIMA BEKLERİM Çok güzel şeyler satıyorum

  23. Fadime Polat

    Fadime Polat

    11 uur geleden

    ENES ABİ BİDA HAVUZDAN SON ÇİKAN CEKERMİSİN

  24. Barkın İsen

    Barkın İsen

    12 uur geleden

    Enes abi edirneye gelirmisin ecenaz ablayıda gelirmisin

  25. Mersana Farahani

    Mersana Farahani

    12 uur geleden

    Mery

  26. Barkın İsen

    Barkın İsen

    12 uur geleden

    Enes abi edirneye gelirmisin ecenaz ablayıda getirirmisin

  27. Hayrunnisa Oruç

    Hayrunnisa Oruç

    12 uur geleden

    Abi sen Nerede oturuyorsun

  28. Elmira Eliyeva

    Elmira Eliyeva

    12 uur geleden

    Günlük rutin videosu yapsana

  29. İbrahim BEŞİKTAŞ

    İbrahim BEŞİKTAŞ

    13 uur geleden

    Heu ya heu

  30. bilal akarsu

    bilal akarsu

    21 uur geleden

    14:30 abi gözlük gözlük sana çok yakışıyo

  31. Fatih Türk

    Fatih Türk

    Dag geleden

    nlcameras.info/wiki/r4Xff6d5z4Haw5g/video 😂😂😂😂👈👈👈👈

  32. Nuri Çömez

    Nuri Çömez

    Dag geleden

    Abi şarkılarına hayranım

  33. KEMAL ERTAŞ

    KEMAL ERTAŞ

    Dag geleden

    nlcameras.info/wiki/oWmzg52krJ6ZqoY/video

  34. KEMAL ERTAŞ

    KEMAL ERTAŞ

    Dag geleden

    nlcameras.info/wiki/oWmzg52krJ6ZqoY/video

  35. KEMAL ERTAŞ

    KEMAL ERTAŞ

    Dag geleden

    nlcameras.info/wiki/oWmzg52krJ6ZqoY/video

  36. Deniz Kalın

    Deniz Kalın

    Dag geleden

    04:00 çok yakışıyorlar

  37. eylence kanalı

    eylence kanalı

    Dag geleden

    Tik tok cengiztekin04 takip edin

  38. Gamer Emir

    Gamer Emir

    Dag geleden

    Enes Batur ecenaz

  39. Salih Uluc

    Salih Uluc

    Dag geleden

    Gerçekten uyumadığına inanan varmı

  40. Arda Alkan

    Arda Alkan

    Dag geleden

    ENES ABİ SAÇINI MORA BOYA

  41. Ali Mert Kırıkçı

    Ali Mert Kırıkçı

    Dag geleden

    999 saat yap

  42. yıldız oyun

    yıldız oyun

    Dag geleden

    benimde ondan var

  43. Merve Demir

    Merve Demir

    Dag geleden

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷😝😝😝🤑🤑🤑🤑🤑🤑

  44. defne uçar

    defne uçar

    Dag geleden

    enes batur senden nefret ediyorum

  45. OYUN HANESİ

    OYUN HANESİ

    Dag geleden

    1 ay içinde nasıl buyudu

  46. _Zeynep Köse_

    _Zeynep Köse_

    Dag geleden

    1:24 Aklıma cesur geldi.🖤

  47. Emir Çeviksever

    Emir Çeviksever

    Dag geleden

    Yağmurlu hava da bizde bilgisayar oynamayı seviyoruz ama ya bizim bilgisayarimiz yoksa😌😑😔

  48. Naciye Sevinç

    Naciye Sevinç

    Dag geleden

    Mert mi eren mi adın bilmiyor papçi de beni ekle adım yağmursu16

  49. Eylül Ada YILMAZ

    Eylül Ada YILMAZ

    Dag geleden

    Benim de yutup kanalın var abi yemin😎😎😎

  50. GamePlay

    GamePlay

    Dag geleden

    nlcameras.info/wiki/kH_VfKWWqpaWlqg/video

  51. PRO OYUNCU pro

    PRO OYUNCU pro

    Dag geleden

    Abi braw stars oynarmısın

  52. Zalbey Qasimov

    Zalbey Qasimov

    Dag geleden

    Salam enes mən azərbaycannıyam yaşım 9 adım zalbey soy adım Qasımov

  53. Bilinməyən Gərçəklər

    Bilinməyən Gərçəklər

    Dag geleden

    320k beyeni oldu 3 cü serisi gelsin diyenler+

  54. Bilinməyən Gərçəklər

    Bilinməyən Gərçəklər

    Dag geleden

    Karabakh is Azerbaijan

  55. Ebrar Kaya

    Ebrar Kaya

    Dag geleden

    Enes abi yine gelsinnnnn

  56. bilge turhan bal

    bilge turhan bal

    Dag geleden

    ecenaz uyudu

  57. Salihe Günel

    Salihe Günel

    Dag geleden

    Abi bize gel numara

  58. Murat Taner

    Murat Taner

    Dag geleden

    Bir çift bu kadar uyumsuz olamaz. Amaçlarını yitirmiş, tiki tok, marjinal arası düşünmeye gerek duymayan bir kız ve ben ne yaptım ne yapıcam diyerek içten içe vicdan sızıntısı yaşayan bir çocuk. Bizler sizden daha zenginiz..

  59. Sibel Büyük

    Sibel Büyük

    Dag geleden

    Enes abicim ben yılda bir uyuyorum uykum gelmiyo ve şuan saat 06:29

  60. LANGER_SS

    LANGER_SS

    Dag geleden

    kesinlikle uyumadiğini biliyoruz aptal batur

  61. karışık diziler

    karışık diziler

    Dag geleden

    Take a look at my channel greetings from america✋✋🇺🇲🇹🇷

  62. Simay Yilmaz

    Simay Yilmaz

    2 dagen geleden

    Mert çok gıcık

  63. Jale Malr

    Jale Malr

    2 dagen geleden

    enesin ilk spor hocası nerde lan

  64. nil serra

    nil serra

    2 dagen geleden

    Bilgisiyar değil enescim bilgisayar

  65. SAFİYE EROKYAR

    SAFİYE EROKYAR

    2 dagen geleden

    E En Ene Enes Eenes Enes B Enes Ba Enes Bat Enes Batu Enes Batur

  66. ecrin ninicorn

    ecrin ninicorn

    2 dagen geleden

    Benim bilgesayarımna aynısı

  67. selim şimşek

    selim şimşek

    2 dagen geleden

    Evde köpek beslemek haram

  68. ecrin ninicorn

    ecrin ninicorn

    2 dagen geleden

    Ben 5 gün uyumadım

  69. Metehan Altan

    Metehan Altan

    2 dagen geleden

    Abi eskiki gibi sakal birak

  70. Turan Prudoction's

    Turan Prudoction's

    2 dagen geleden

    köpekler cesurla geceyi hatırlattı bana :((

  71. hasan kara

    hasan kara

    2 dagen geleden

    Cemrelerle video çekmeni istemiyoruz ecenazla tek video çek beni liçlemeyin bu benim fikrim😁

  72. GXV Ali

    GXV Ali

    2 dagen geleden

    0:42 haklısın abi :)

  73. Yastık Kafa

    Yastık Kafa

    2 dagen geleden

    Enes abi cumhuriyet bayramın kutlu olsun

  74. Əli Kərimli

    Əli Kərimli

    2 dagen geleden

    11:53 de Enesi Valese benzedenler 1+

  75. Tolga Bayram

    Tolga Bayram

    2 dagen geleden

    Uyudum dedi

  76. Sahil Elekberov

    Sahil Elekberov

    2 dagen geleden

    Enes:betayimi seciyim yoksa azimimi Ben:hangi Çorabı giyiuim mavimi yesilmi:d

  77. mehmet selman kargın

    mehmet selman kargın

    2 dagen geleden

    Uykusuzluk vücutta melatonin hormonunu azaltıyor ve eczaneye muhakkak gitmelisin hormon dengesi için bu videodan sonra.

  78. Yağız efe Çam

    Yağız efe Çam

    2 dagen geleden

    Helâl olsun

  79. Burak Özel

    Burak Özel

    2 dagen geleden

    abi benim babam her gün uyanık

  80. Oyun Güzeli

    Oyun Güzeli

    2 dagen geleden

    Enes abi seni çok seviyorum

  81. Asil Akuzun

    Asil Akuzun

    2 dagen geleden

    video harika beğeni atanlar

  82. Kardelen Ilgar

    Kardelen Ilgar

    2 dagen geleden

    Enes Baturu sevenler +like (◍•ᴗ•◍)❤

  83. delimidir nedir

    delimidir nedir

    2 dagen geleden

    Yani o kadar ayrıntılı olmasına gerek yok

  84. Alihan Sahin

    Alihan Sahin

    2 dagen geleden

    2:54 ecenaz enese sövüyo

  85. Muhammed Çağrı Ödekbaş

    Muhammed Çağrı Ödekbaş

    2 dagen geleden

    Yazık 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  86. Metehan Kutlu

    Metehan Kutlu

    2 dagen geleden

    Evet mas mavi olsun heryerini kaplayın noluuuuuuur😊😊😊

  87. CELAL ARAS

    CELAL ARAS

    2 dagen geleden

    Mükemmel

  88. Ronya Işık

    Ronya Işık

    2 dagen geleden

    Sen normalde de parıldıyorsun

  89. Goncanur Arslan

    Goncanur Arslan

    2 dagen geleden

    Banada

  90. Tunahan Kurşun

    Tunahan Kurşun

    3 dagen geleden

    Hiç kimse: Haberler: Enes Batur uykulu halde araba sürdü ve herkesi dehşete düşürdü!!! Ben: yok artık 😅 +1

    • Sezin Şen

      Sezin Şen

      8 uur geleden

      nlcameras.info/wiki/nH6Sn4pk3KDbuoo/video çalışma masasını düzenliyor kız .benim hoşuma gitti izlemek isteyenler ☝️

    • YasMir AyTeş

      YasMir AyTeş

      Dag geleden

      Show haber* .d

  91. GOLDEN ELEGANCE

    GOLDEN ELEGANCE

    3 dagen geleden

    Şeyma Subaşının hiçbiryerde bulamayacağınız Görüntüleri Kanalımda bu ne güzel fizik 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢🟢

  92. ÇOCUK KANALI

    ÇOCUK KANALI

    3 dagen geleden

    Çocuklara dair herşey kanalımda destek olabilir misiniz😍🖐

  93. LEO EFE

    LEO EFE

    3 dagen geleden

    Size bir şey hatırlatayım mı Biraz daha in👇 Çok az daha EnBa hep olacak ♥️♥️♥️

    • _Zeynep Köse_

      _Zeynep Köse_

      Dag geleden

      @AlightXMotionTurkey X Bak Ciddiyim....💔

    • AlightXMotionTurkey X

      AlightXMotionTurkey X

      Dag geleden

      @_Zeynep Köse_ of anladık acı çekiyon allahım

    • _Zeynep Köse_

      _Zeynep Köse_

      Dag geleden

      @AlightXMotionTurkey XŞuan uğraşmasan kalbim fena kırık....💔

    • AlightXMotionTurkey X

      AlightXMotionTurkey X

      Dag geleden

      @_Zeynep Köse_ yaw heeee

    • _Zeynep Köse_

      _Zeynep Köse_

      Dag geleden

      EnEc😈🖤

  94. Ali Deniz TOPÇU

    Ali Deniz TOPÇU

    3 dagen geleden

    3 saat daha eklesen 3 gün oluyor 73 saat 3 gün

  95. Emir arda büyükada

    Emir arda büyükada

    3 dagen geleden

    Yüreğine İnan :) 5 Yıldır Takipçinim Ne Kadar Yol Kat Ettin be Kral :) Seviliyosun Zor Anlarında Her Zaman Yanındayız

  96. Shargiya İsmayilova

    Shargiya İsmayilova

    3 dagen geleden

    14:15 de enes batur dediki sabah uyandikdan sonra uyudunmu sen

  97. gülay İbrahimova

    gülay İbrahimova

    3 dagen geleden

    Millet yağmurlu havada kitab okuyor enes bilgiseyarla oynuyors jsjsjsjssj

  98. FEWU

    FEWU

    3 dagen geleden

    14:14 Uyandın mı ??

  99. OYUNUN KRALLARI ÜNAL

    OYUNUN KRALLARI ÜNAL

    3 dagen geleden

    YA çok zengin sin beta azim falan

  100. cemil ceyhan

    cemil ceyhan

    3 dagen geleden

    HANİ MASKE HANİ SOSYAL MESAFE YA GERÇEKTEN YAZIK ENES SENDEN HİÇ BEKLEMEZDİM ABONELİKTEN ÇIKIYORUM

Volgende