chillwagon - ziarnko do ziarnka

⬇ZAMÓW PREORDER CHILLWAGON 2.0⬇
chillwagon.pl/chillwagon-2
⬇ SPRAWDŹ W CYFRZE⬇
bit.ly/ziarnkodoziarnka_CYFRA
Booking koncertowy:
e-mail: magda@flawlessagencja.pl
tel. 730 010 201
Title; ziarnko do ziarnka
Artist; chillwagon
Music; SecretRank
Mix/mastering; DJ Johny
Video; Kooza

ISRC: PL59G2000096
(C)(P) 2020 chillwagon.co

Reacties 

  1. grubson583

    grubson583

    Uur geleden

    Zajebiste

  2. NRL

    NRL

    5 uur geleden

    :)

  3. drein

    drein

    5 uur geleden

    Qry gej

  4. Kacper Okrój

    Kacper Okrój

    8 uur geleden

    0:13 i ten reto schodzący po schodach

  5. John Dave

    John Dave

    9 uur geleden

    Borixon to taki ojciec z dziećmi xddd

  6. YeTi

    YeTi

    22 uur geleden

    ale skaczom

  7. Krystian Wierzbicki

    Krystian Wierzbicki

    Dag geleden

    I ten kizo bujający sie z tyłu 😅

  8. Maciej Manikowski

    Maciej Manikowski

    Dag geleden

    xd

  9. Krisu YT

    Krisu YT

    Dag geleden

    sianko do sianka

  10. JokerKing2405

    JokerKing2405

    Dag geleden

    nie wiem czy ktoś napisał bo nie chce mi się szukać, ale bicik zalatuje Mayweatherem Żabsona :D

  11. Hasta Devastico

    Hasta Devastico

    2 dagen geleden

    reto najlepiej tutaj leciii yo

    • Bartosz Dębowski

      Bartosz Dębowski

      39 minuten geleden

      Reto złodziej >:)

  12. Marek Zapalski

    Marek Zapalski

    2 dagen geleden

    nlcameras.info/wiki/onialZeMnaLFlGk/video American Reaction chillwagon - ziarnko do ziarnka

  13. takko

    takko

    2 dagen geleden

    na miniaturce widze friza w buckecie ide na odwyk

  14. lubię nugetsy

    lubię nugetsy

    2 dagen geleden

    Siema, siemka. xD

  15. randka

    randka

    2 dagen geleden

    Ej zlajkujcie mój komentarz zeby angole myslaly ze to cos mądrego.

    • Julia Wachońska

      Julia Wachońska

      Dag geleden

      XDDDD

  16. Agnieszka Ciepły

    Agnieszka Ciepły

    2 dagen geleden

    chillwagon fajne rap

  17. kacper gracz

    kacper gracz

    2 dagen geleden

    polub żeby załadować... █████████████] 296%

    • Kownajt Pawłoski

      Kownajt Pawłoski

      Uur geleden

      No?

  18. Polerq 90

    Polerq 90

    2 dagen geleden

    kurwa reto zdecyduj sie czy bmw czy audi bo bylo rs7 a teraz

  19. Amelia Piórko

    Amelia Piórko

    2 dagen geleden

    Kocham

  20. cravny ag

    cravny ag

    3 dagen geleden

    Ten refren mnie zdobył

  21. Martin Rakowski

    Martin Rakowski

    3 dagen geleden

    W dalszym ciągu twierdzę że Reto jest najlepszy

  22. Jestem Klanowiczem

    Jestem Klanowiczem

    3 dagen geleden

    ReTo rozwaliłeś system

  23. Delfin

    Delfin

    3 dagen geleden

    Rozjebali

  24. Oskar Smolarek

    Oskar Smolarek

    3 dagen geleden

    żaba rozjebał totalnie

  25. Gabi Nas

    Gabi Nas

    3 dagen geleden

    Zetha zajebiscie wjechał

  26. DeadPool

    DeadPool

    3 dagen geleden

    Ale zetha rozjebał.

  27. Vlogowa Pora!

    Vlogowa Pora!

    4 dagen geleden

    tytuł: ziarnko do ziarnka reklama: kurwa 2 pod rząd o jakiejś kawie

  28. Inga Bogucka

    Inga Bogucka

    4 dagen geleden

    xpppp

  29. dawid Czerniewski

    dawid Czerniewski

    4 dagen geleden

    Jak czujecie że jesteście bezużyteczna to pomyślcie o kizo w tym teledysku i piosence

  30. seblo 52

    seblo 52

    4 dagen geleden

    nie wiedziałem że Żabson potrafi nawijać tak nisko

  31. Dominik

    Dominik

    4 dagen geleden

    Kiedyś to był Borixon a teraz to Borixon to gówno z Hip Hopu do jakiego zjebanego rapu lub trapu!! wstyd kurwa!!!!!

  32. Roberto_361_

    Roberto_361_

    4 dagen geleden

    Myślałem ze na miniaturce jest friz xd

  33. PatrykToBoss

    PatrykToBoss

    4 dagen geleden

    kozak nutka 😂

  34. banitq team

    banitq team

    4 dagen geleden

    żaba wyglda jak churagan od kamusia XD

  35. Pawel Czekaj

    Pawel Czekaj

    5 dagen geleden

    tylko chillwagon

  36. dawid Czerniewski

    dawid Czerniewski

    5 dagen geleden

    Reto w swoim stylu (;(:

  37. Szymon Moszczyński

    Szymon Moszczyński

    5 dagen geleden

    Zajefajnie

  38. Kuba lol

    Kuba lol

    5 dagen geleden

    Ja nie pzestaje sluhac

  39. xdblazejxd xdxd

    xdblazejxd xdxd

    5 dagen geleden

    żabson kox

  40. nikola

    nikola

    5 dagen geleden

    siema siemka ziarno do ziarenka

  41. dawid rutkowski

    dawid rutkowski

    5 dagen geleden

    JD

  42. Jan Pedofil Papież 2

    Jan Pedofil Papież 2

    6 dagen geleden

    dziecko do dziecka

  43. Dawid Warmuz

    Dawid Warmuz

    6 dagen geleden

    Ale lepiej żaba

  44. Dawid Warmuz

    Dawid Warmuz

    6 dagen geleden

    Żaba i reto robią najlepszą robotę z chilwagon

  45. Dawid Warmuz

    Dawid Warmuz

    6 dagen geleden

    Żaba rozjebał

  46. ツWeryQ

    ツWeryQ

    6 dagen geleden

    Ale reto zajebiscie poleciał

  47. KEEGEN

    KEEGEN

    6 dagen geleden

    2:30 replay

  48. Anna Patrini

    Anna Patrini

    6 dagen geleden

    Buch do bucha i wkładacie swe wokale bez pytania do mego ucha 🙌

  49. Bla1r

    Bla1r

    7 dagen geleden

    Jestem pod wrażeniem progressu we flow Reto, oby tak dalej.

  50. Tomasz Mazepa

    Tomasz Mazepa

    7 dagen geleden

    Kto słuchał więcej niz 1000 razy ?

  51. Diamekod

    Diamekod

    7 dagen geleden

    Nie sądziłem że da się nawinąć takie chujowe zwroty do tak dobrego bitu. Łaki

    • Lordzik

      Lordzik

      6 dagen geleden

      Tylko refren dobry

  52. Agnieszka Wewior

    Agnieszka Wewior

    7 dagen geleden

    Siemka siemka ziarnko do ziarenka

  53. Playstation 1

    Playstation 1

    7 dagen geleden

    BRX KROL A NIE JAKIS JEBANY KNR DOBRZE LECISZ Z MALOLATAMI BRX PAPI 💘

  54. paRtryk

    paRtryk

    8 dagen geleden

    Najlepsza wasza piosenka pozdro

  55. WINNICZEK2000 Minecraft

    WINNICZEK2000 Minecraft

    8 dagen geleden

    Wbijać na kanał wbijam 50 subów nlcameras.info/plus/75_KbMtMIOHkQycjWeI7rQ.html

  56. Per Pan

    Per Pan

    8 dagen geleden

    myslalem ze zabson to mata

  57. Not igi

    Not igi

    8 dagen geleden

    0.13 reto dostaje ciosa

  58. Totalny Szef

    Totalny Szef

    8 dagen geleden

    No i to jest chillwagon a nie jakieś robale

    • Lordzik

      Lordzik

      6 dagen geleden

      Robale dobre są

  59. Jonasz Marciniewicz

    Jonasz Marciniewicz

    8 dagen geleden

    Ten kizo z tylu xddddd

  60. Anusz Rychel

    Anusz Rychel

    8 dagen geleden

    i ten kizo

  61. Dawid

    Dawid

    8 dagen geleden

    ale sztoss

  62. Prostak

    Prostak

    8 dagen geleden

    Kurwa, ale zabson chujowo

  63. Uchiha Sawano

    Uchiha Sawano

    9 dagen geleden

    [Refren: Borixon] Lokomotyw targa jeden wagon pełny baku Drugi pełny baku, mam trochę w łapu Trzeci pełny trapu, płynie nie zatopisz statku Gram koncert w Spodku, za kilka ładnych Władków Do mej bluzy mam przyszyte parę brzydkich łatek Chillwagon to nie marka, biorę to na klatę Padasz mordzia, tobie nie pomoże ładowarka Składam domek z hajsu, ziarnko do ziarnka [Hook: Borixon] Składam ziarnko do ziarnka Składam ziarnko do ziarnka Składam sianko do sianka Zjadam... Ciepła szamka [Zwrotka 1: ZetHa] Siema, siemka, ziarno do ziarenka Codziennie pracuję, by spływało ze źródełka Od małych ziarenek, aż po topy w coffeeshopie Jak nie latam po osi, no to latam po Europie Z małych rzeczy, wielkie rzeczy, potem przeogromne Ja nawet jak tyję, no to słychać u mnie formę Robi się gorąco, wszędzie krążą lodówy Nie szukamy kłopotów, jedynie lodu do wódy Grosz do grosza, uzbiera się kwota A jak będzie wtopa, to się coś wymota Mam dość roboty, jak to chuj, a nie robota Ale wszystko mi się zgadza, kiedy zgadza mi się flota [Refren: Borixon] Lokomotyw targa jeden wagon pełny baku Drugi pełny baku, mam trochę w łapu Trzeci pełny trapu, płynie nie zatopisz statku Gram koncert w Spodku, za kilka ładnych Władków Do mej bluzy mam przyszyte parę brzydkich łatek Chillwagon to nie marka, biorę to na klatę Padasz mordzia, tobie nie pomoże ładowarka Składam domek z hajsu, ziarnko do ziarnka [Hook: Borixon] Składam ziarnko do ziarnka Składam ziarnko do ziarnka Składam sianko do sianka Zjadam... Ciepła szamka [Zwrotka 2: Żabson] Ziarnko do ziarnka, ja codziennie tak żyję, typie To jest moja mantra, mógłbym mieć tak na imię Ale inaczej mi dała matka, droga do sukcesu łatwa Myślą sobie ludzie, ale ja codziennie po niej idę Nie jest usłana różami, czasem noga się podwinie Nie chodź po niej z lamusami, patrzę na to, kto jest przy mnie Ten, kto najpierw ze mną piecze chleb, później go je przy mnie Z ziomalami krowę doję, możesz po nas dojeść sobie To nie swag na samochody, co kupiona już dziesiąta działka Układałem ziomek w głowie sobie nie tylko ziarnko do ziarnka Układałem w głowie plan, leci szmal, na koncie operacja Diamentowy kajdan, byczku to jest inwestycja [Zwrotka 3: ReTo] Ziarno do ziarenka, dziób w dziób Tak jak buch do bucha, pozbierany do płuc Ty jesteś niezdolny paziu, jak to twoje crew Niczym bym oglądał Wojnę światów jak Tomek Cruise, oh Będę robił swoje, nawet jak nie rozumieją Do tej pory tak robiłem, tak się, kurwa, robi pieniądz Ja podjechałem na koniu, żeby odjechać BM'ą I co, kurwa, wszyscy w szoku jakby wyszedł grać Behemotha Ziarno do ziarna, nie będę chama dokarmiał Nie umiesz, chamie, ogarniać i jeszcze przyjdziesz Dlatego, że tu ziarno do ziarna, kogut co umie, to zgarnia A ty nie umiesz, bo dziobiesz jeszcze jak pisklę, oh

  64. #WARIAT

    #WARIAT

    9 dagen geleden

    umiem całe na pamięć :) więcej trudniej hahahahaaha łatwo

  65. betty colstick

    betty colstick

    9 dagen geleden

    Barszcz jak huj

  66. betty colstick

    betty colstick

    9 dagen geleden

    A skąd jesteście orostytutki

  67. betty colstick

    betty colstick

    9 dagen geleden

    Prawdziwym raperom nie podskoczysz

  68. betty colstick

    betty colstick

    9 dagen geleden

    Skąd się w ogóle znalescie z lasu a cała reszta,to chuj

  69. betty colstick

    betty colstick

    9 dagen geleden

    Dla mnie paluch chada karnawał zbuku ale nie wy sorry

  70. Karol Mikiczak

    Karol Mikiczak

    9 dagen geleden

    Jak dla mnie najlepiej zaśpiewał ReTo i Żabson.

  71. Flikz_

    Flikz_

    9 dagen geleden

    Kto słucha na e lekcjach

  72. kubunio3334

    kubunio3334

    9 dagen geleden

    słucham to codziennie i mi sięnie znudziła i zawsze najlepiej śpiewają żabson i reto.

  73. Lee zix

    Lee zix

    9 dagen geleden

    Czy tylko ja dalej tego słucham hah

  74. Alurka •

    Alurka •

    9 dagen geleden

    Legenda głosi że reTo ma tylko jedne okulary i tylko w nich chodzi XD

  75. Martyneczka Spik

    Martyneczka Spik

    9 dagen geleden

    Dzisiaj 6 mln wyświetleń za 5 lat 100 mln wyświetleń

    • Nelson RX

      Nelson RX

      9 dagen geleden

      100mln najwcześniej za kilkanaście lat

  76. BART. ENT. – serial oryginalny

    BART. ENT. – serial oryginalny

    10 dagen geleden

    mało

  77. Dżajkel

    Dżajkel

    10 dagen geleden

    friz na miniaturce to nawet niejest on

  78. Scenarzysta YT

    Scenarzysta YT

    10 dagen geleden

    рун

  79. Szymek Paniak

    Szymek Paniak

    10 dagen geleden

    Zatha rozwalił 0:46

  80. Patryk Płatek

    Patryk Płatek

    10 dagen geleden

    Kto przed 1mln ?

  81. Sasuczke

    Sasuczke

    10 dagen geleden

    Weźmy żabsona do teledysku, pomacha głową na quadzie.

  82. Bucz 115

    Bucz 115

    10 dagen geleden

    Król Igor ReTo❤💪

  83. Vuzek

    Vuzek

    11 dagen geleden

    Dd

  84. Drewno 5

    Drewno 5

    11 dagen geleden

    ale bangla

  85. mikolaj szybki

    mikolaj szybki

    11 dagen geleden

    nikt niepisal nigdy takiego kom wie ja napisze chce sie ktos poznac?

  86. Oluszeq

    Oluszeq

    12 dagen geleden

    Mam trochę w łapu

  87. Kubix -_-

    Kubix -_-

    12 dagen geleden

    najlepsza nuta chiwagonu

  88. Maks Korzeniowski

    Maks Korzeniowski

    12 dagen geleden

    Ale żabson na kładzie jeździ

  89. Wojtek Kowalski

    Wojtek Kowalski

    12 dagen geleden

    0:13 ReTo by sie prawie wywalił ale borixon go akurat złapał XDDD nie moge z tego

    • Alurka •

      Alurka •

      11 dagen geleden

      Chłopie jak ty to zobaczyłeś XD

    • Myszojeleń Zagrożony Zbiera 1tys. Subów Bez Filmu

      Myszojeleń Zagrożony Zbiera 1tys. Subów Bez Filmu

      12 dagen geleden

      XDDDDDD

  90. Scooter Team

    Scooter Team

    12 dagen geleden

    Pierwszy kozak refren borixona

  91. OVBANGER

    OVBANGER

    12 dagen geleden

    0:45

  92. Paweł Leki

    Paweł Leki

    12 dagen geleden

    Ja to pamiętam czasu rowera @ I kwitu co w 2019 się słuchało na głośniku. Płakać mi się chce

    • czitoz

      czitoz

      12 dagen geleden

      nowy chillwagon lepszy jest, bardziej trapowy, przynajmniej mi bardziej siada

  93. Wojciech Porowski

    Wojciech Porowski

    12 dagen geleden

    Kto to nawija drugi

    • Myszojeleń Zagrożony Zbiera 1tys. Subów Bez Filmu

      Myszojeleń Zagrożony Zbiera 1tys. Subów Bez Filmu

      12 dagen geleden

      Piotr Łuszcz " Magik "

    • Myszojeleń Zagrożony Zbiera 1tys. Subów Bez Filmu

      Myszojeleń Zagrożony Zbiera 1tys. Subów Bez Filmu

      12 dagen geleden

      XD

  94. kRopa186 kRopa186

    kRopa186 kRopa186

    12 dagen geleden

    kozak nuta chłopaki

  95. Szymon Antek

    Szymon Antek

    13 dagen geleden

    Zeciak wygląda jak don kasjo, a zaba na miniaturce jak friz xDD

  96. Settu !

    Settu !

    13 dagen geleden

    🔥🔥🔥🔥

  97. Settu !

    Settu !

    13 dagen geleden

    NO SUPER

  98. Tomasz Sepczyński

    Tomasz Sepczyński

    13 dagen geleden

    Do dupy to jakieś jebane hiphopolo

  99. ART MOTUL GAMES

    ART MOTUL GAMES

    13 dagen geleden

    zianko do zianka xD

  100. michał YT

    michał YT

    13 dagen geleden

    JD

    • Myszojeleń Zagrożony Zbiera 1tys. Subów Bez Filmu

      Myszojeleń Zagrożony Zbiera 1tys. Subów Bez Filmu

      12 dagen geleden

      Jebać

Volgende