Humor

Çok Güzel Hareketler 2 | 57. Bölüm (Yeni Sezon)

'Yılmaz Erdoğan ve Çok Güzel Hareketler 2' 18 Ekim, 25 Ekim ve 1 Kasım’da BKM’de!
Biletler: bit.ly/34AepdA
Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümleriyle resmî NLcameras kanalında!
Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
cokguzelhareketler2
CokGuzelHareket
cokguzelhareketler2
► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

Reacties 

  1. Çok Güzel Hareketler

    Çok Güzel Hareketler

    13 dagen geleden

    Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi NLcameras kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

    • Cihan Szgn

      Cihan Szgn

      5 dagen geleden

      @always_selen x en iyisini yapmış 😬😕

    • always_selen x

      always_selen x

      5 dagen geleden

      @Cihan Szgn yorumunu silmiş ://

    • Cihan Szgn

      Cihan Szgn

      5 dagen geleden

      @always_selen x Murat nirde 🤔🙄

    • Cihan Szgn

      Cihan Szgn

      5 dagen geleden

      @Melike Çetin havuç ta Hamza olsun dersin sen şimdi 😅

    • Elif Nur Çayıroğlu

      Elif Nur Çayıroğlu

      6 dagen geleden

      Cgh yi çok seviyorum her skeci ayrı güzel de bu sezon çok dizi gibi olmaya başlamış sonra ardı ardına kahaka atamıyoruz pek ama seviyorum hepsini ♥️♥️♥️

  2. Suna Kirbas

    Suna Kirbas

    6 uur geleden

    Babamdan ayriyim baba skeclerinde cok hasssasim bu skec beni bitirdi😥😥

  3. Eray Ozcan

    Eray Ozcan

    8 uur geleden

    Sadece Yengen Sana Emanet güzeldi o da bir kaç sahnesi

  4. alessampiyonu

    alessampiyonu

    13 uur geleden

    bence açıklama kısmına konuk sanatçı adını girmeliydiniz, onu farklı yerlerde görmek isteyenler aratınca bulabilsin

  5. Seyma Karakus

    Seyma Karakus

    23 uur geleden

    safi yalan çok güzeldi telepatiyle anlaşma yöntemi falan süperdi baban giriş yapmaya çalışıyor falan hoşuma gitti ama eren normalde cerenden küçük değil miydi bu sefer abi olmuş :)

  6. Ersoyun Besteleri

    Ersoyun Besteleri

    23 uur geleden

    anladık montajda hatalar olurda trimleyip durmuşsunuz önceden böyle değildi özet izlemiş gibi oldum

  7. Seyma Karakus

    Seyma Karakus

    23 uur geleden

    niye böyle yarım yarım kesildi çok anlamsız olmuş böyle yapılırsa izlenme sayısı düşer tabiki üzmeyin bizi lütfen

  8. Zeynep Işıl

    Zeynep Işıl

    Dag geleden

    2. Skeçi kesmeleri... Şarkıyı söyleyen kişi bölüme gelmiş bölümü çeken programın youtube kanalı neden telif atsın ki hangi akla hizmet telif hakkı olsun

  9. Hasan Kumkale

    Hasan Kumkale

    Dag geleden

    Hep Destek Tam Köstek skeci resmen şey olmuş Kırmızı Oda reklamı pek de güldürmedi açıkçası ajskkd

  10. Alican Birkeser

    Alican Birkeser

    Dag geleden

    Anormal saçmalamışlar ya

  11. Murat Kamçı

    Murat Kamçı

    Dag geleden

    Benim kıymetini bileceğim bı babam olmadı. Sanırım çektiğim bütün sıkıntılar bundan..

  12. Ilkin Wirinov

    Ilkin Wirinov

    Dag geleden

    Bölümün içine etmişsiniz bu nasıl gecişler?!

  13. Burak Yağız Balcı

    Burak Yağız Balcı

    Dag geleden

    simge sağın performansları neden kesilmiş anlamadım gösterip gösterip elletmemişler

  14. HaqLife99

    HaqLife99

    2 dagen geleden

    Bu virüs ünlülere bulaşmıyor anlaşılan. Seyircilere göstermecik maske çok anlamsız. Takacaksa herkes taksın, takmayacaksa kimse takmasın

  15. Bayram Ali

    Bayram Ali

    2 dagen geleden

    Çok güzel hareketlere katılıp bi sandelyeye oturmanın en iyi tarafı 1M kişinin seni video da görmesi

  16. Elif Alya

    Elif Alya

    2 dagen geleden

    Ya bazen kameraya gelen bir çocuk var kim o JXKKZLSŞŞXŞDŞDÖD

  17. Saliha YILDIZ

    Saliha YILDIZ

    2 dagen geleden

    Kanal D'nin kendi sitesinde Simge Sağın'ın geldiği sahne var oradan izleyebilirsiniz montajsız hâlini.

  18. PES YANİ

    PES YANİ

    2 dagen geleden

    Beni takip eden kim varsa inşallah korona virüs üne yakalanmaz

  19. PES YANİ

    PES YANİ

    2 dagen geleden

    Beni takip eden kim varsa inşallah korona virüs üne yakalanmaz

  20. PES YANİ

    PES YANİ

    2 dagen geleden

    Beni takip eden kim varsa inşallah korona virüs üne yakalanmaz

  21. Kayra Furkan Özaslan

    Kayra Furkan Özaslan

    2 dagen geleden

    Arkadaşlar 1.skecin sonundaki o fon müziği nedir öyle bayıldım çok çok iyi.Nereden bulabilirim onu?

  22. peri zekalı

    peri zekalı

    2 dagen geleden

    kırmızı t shırt giyen çocuk çok iyi seyircilerdne

  23. peri zekalı

    peri zekalı

    2 dagen geleden

    ömer faruğu övün

  24. peri zekalı

    peri zekalı

    2 dagen geleden

    hande erçele laf çakmışlar

  25. peri zekalı

    peri zekalı

    2 dagen geleden

    semtsel dönüşüm emre aslan çok yakışıklı giymiş

  26. peri zekalı

    peri zekalı

    2 dagen geleden

    safi yalan semtsel dönüşüm devam etsin

  27. peri zekalı

    peri zekalı

    2 dagen geleden

    ezgi çok hoş

  28. peri zekalı

    peri zekalı

    2 dagen geleden

    safi yalan çok çok iyiydi

  29. Elif Ece Korkmaz

    Elif Ece Korkmaz

    2 dagen geleden

    "Çok Güzel Köylüler Bunlar" adlı çok güzel ve başarılı bir skeç vardı. Devamı gelecekti ama hala bekliyoruz. Lütfen artık devamı gelsin, çok hoş , komik bir skeçti.... :( 😒🤦‍♀️

  30. betül mert

    betül mert

    3 dagen geleden

    Ayşegül ün tanışıklı dövüş deki oyunculuğu cok iyiydi ya çok güldüm

  31. BUICK Rgl

    BUICK Rgl

    3 dagen geleden

    metin hiç oynama sen çok gevşek oynuyorsun

  32. Legit Of Vertex

    Legit Of Vertex

    3 dagen geleden

    3:22 Kahraman Babam 16:44 Çgh Ana Haber Gülteni 27:10 Tanışıklı Dövüş 40:00 Safi Yalan 57:12 Semtsel Dönüşüm 1:16:36 Hep Destek Tam Köstek 1:32:59 Yengen Sana Emanet

  33. Kutay Göleç

    Kutay Göleç

    3 dagen geleden

    gözümüzden yaş gelecek koparmaya gelmişler.

  34. Okan Mete Çoluk

    Okan Mete Çoluk

    3 dagen geleden

    Ah telif, sen nelere kadirsin 😃😃😃

  35. Emir Sunal [MF]

    Emir Sunal [MF]

    3 dagen geleden

    Siz bi daha montaj yapmayın olduğu gibi yayınlayın 🎬

  36. Yelda Yıldız

    Yelda Yıldız

    3 dagen geleden

    Skeçler çok güzel ama montaj hiç olmamış... hiç bişey anlamadım... 😑

  37. 1994emin

    1994emin

    3 dagen geleden

    Kesilmiş yerlerde telif mi yediler acaba:D

  38. Miss Belle

    Miss Belle

    4 dagen geleden

    Gelen ünlüler madem telif vermiyor neden geliyor? Çok sacma gelen ünlüler NLcameras için de telif vermeli ki bir işe yarasın bu ne boyle...

  39. eyyüp cevizli

    eyyüp cevizli

    4 dagen geleden

    İzlediğim EN KÖTÜ MONTAJLANMIŞ bölümüydü... Simge'li bölümler içler acısı... Hatta bi ara videoyu ileri geri sardırıp internette mi hata var diye baktım. Umarım bu seyir zevkini tırmalayan tutumu bir daha tekrarlamazlar!

  40. _ahmed_ 1905

    _ahmed_ 1905

    4 dagen geleden

    Evliyanın yakışıklı olduğunu düşünen bi tek ben miyim ?

  41. sude sever

    sude sever

    4 dagen geleden

    1:33:12

  42. Mustafa Kaplan

    Mustafa Kaplan

    4 dagen geleden

    Kendine emanet kısmı çok boktan. Kadınlarla ilgili verilen mesajlar kadını rezil olmaktan başka bir yere götürmüyor. Sıvama bölümüne geçince neler olacak merak ediyorum.

  43. Samet AYDIN

    Samet AYDIN

    4 dagen geleden

    Adım ilk skeçdeki gibi Samet.. Bölümün yayınlandığı gün iki tane evladımla babamın kabri başındaydım izleyememiştim şimdi izliyorum. Babamı 18 yaşında kaybettim, Babamı kaybedene kadar bunların benzerlerini yaşadım. İlk skeçi gözyaşları içinde izleyip Ciğerimi bıraktım. Mahvettiniz be yaktım sigaramı derin bir of çekiyorum. Ulan iyi ki varsın cok güzel hareketler 👏❤️

  44. Burak

    Burak

    4 dagen geleden

    Su simgeyi hicbir programa cagirmayin Allah askina. Kadinin telifi yuzunden programi duzgun izleyemedik. 👎👎

  45. Omer Torun

    Omer Torun

    4 dagen geleden

    He ney anlayamadım noldu ya.....

  46. Deli Yürek

    Deli Yürek

    4 dagen geleden

    Arayınca açmayan çağrı merkezi ne derece komik bilemiyoruz.. sizi çok severiz ama bu sekilde bir şaka komik değildi

  47. OZAN ENCU YT

    OZAN ENCU YT

    4 dagen geleden

    50:01 anam nasıl bir frekans ya bu

  48. Cihan Szgn

    Cihan Szgn

    4 dagen geleden

    Metin ilk skeçten sonra kestirmiş 😆

  49. BeeKiwLes

    BeeKiwLes

    4 dagen geleden

    Simge ne kadarda yersiz bir şekilde abartılıp, el üstünde tutulmuş.. Misafir falan da yani sanki Hadise ağırlıyorlar öyle bir çekinmek.. Hadise'yle Salise diye showunu yereceğinize aman neyse ya.

  50. zeki türk

    zeki türk

    4 dagen geleden

    57 bölümdür izlerim en kötüsü diyebilirim

  51. sümay bureyye

    sümay bureyye

    5 dagen geleden

    Atakan o kadar güzel bir baba ki 😍

  52. betül mert

    betül mert

    5 dagen geleden

    Montajda bir sürü sıkıntı var abi bi bakaydınız keşke

  53. xyigittezelx17

    xyigittezelx17

    5 dagen geleden

    haber skeç bir anda kapandı saçmalık izleyemedik

  54. Esra Mentese

    Esra Mentese

    5 dagen geleden

    Kiraz Mevsimi parodi lüten

  55. Kürt Kızı

    Kürt Kızı

    5 dagen geleden

    Nurhayat 🤣❤️🤗

  56. emre dinçer

    emre dinçer

    5 dagen geleden

    son skeç te kadın kendine emanettir diyorlar hayır kadın erkeğe emanettir o erkekte emanete çok iyi bakmalı ve iyi davranmalıdır aksi taktirde ahirette hesabını verir peygamber efendimiz sav veda hutbesinde bu konu geçer bakabilirsiniz

  57. Danya Ojel

    Danya Ojel

    5 dagen geleden

    Bazı yerler kesilmiş o yüzden pek olmamış bu bölüm (benim fikrim)

  58. Elif Uzun

    Elif Uzun

    5 dagen geleden

    Engin nerede ya bayrağıdır yok

  59. Taha MİRZAOĞLU

    Taha MİRZAOĞLU

    5 dagen geleden

    Aga bu nasıl bir bölüm her yeri kesit kesit montoj ekibi nerdeydi

  60. EMARX

    EMARX

    6 dagen geleden

    23:06 bu sahne neden atlanmış, ne oldu o ara merak ettim Cevabımı aldım "TELİF" nedeniyle ama şarkıyı kendisi söylüyo wdf.

  61. Merve KOÇ

    Merve KOÇ

    6 dagen geleden

    Eeee simge sağın performansını izleyemeyecek miyiz?

  62. Mehmet Genç

    Mehmet Genç

    6 dagen geleden

    17. Bölümdeki skeci alıp bu bölümde tekrar yeniymiş gibi göstermek kalitenizi düşürdü sanki 🙄

  63. Gökberk Ay

    Gökberk Ay

    6 dagen geleden

    Bi skeçte adımın geçmesine sevindim ama bölümlerin kesilmesi üzdü..

  64. Ibrahim halil Azger

    Ibrahim halil Azger

    6 dagen geleden

    Montaj işini hiç sevmedim şarkılarda keşke atlamadaydiniz sevinirim ☺️

  65. Umut Üçay

    Umut Üçay

    6 dagen geleden

    Cenan her alt yapı skecinde neden var çok da iyi degil hatta hic iyi degil

  66. Black & White

    Black & White

    6 dagen geleden

    Çgh yok montaj gibi haraketler olmuş

  67. Ulaş Kılıcı

    Ulaş Kılıcı

    6 dagen geleden

    Dislike butonuna çökün ki yaptıkları hatalara dikkat etsinler

  68. Erdem İri

    Erdem İri

    6 dagen geleden

    İlk skec gerçektem harikaydı. Uzun zamandır bu ekipten boyle gerçekçi ve duygusal bir skeç çıkmamıştı. Bunu beğendim tebrikler...

  69. Dr. Maga

    Dr. Maga

    6 dagen geleden

    bu ne yaa

  70. Devrim Tek Yol

    Devrim Tek Yol

    6 dagen geleden

    Zorla zorla zorlayabildiğiniz kadar ziller geliyor ziller gidiyor şişir şirebildiğin kadar bir gün bu kuşak bittiğinde bölümleri tekrar izlenmeyecek bir de ilk kuşağın tekrarlarına bakın aradaki farka bakın... Bu kurguyu yapan kişiyi ilkokul tiyatro takımından mı buldunuz ??? Oyuncular kötü diyemem tek eksik kurgu ve hikayeler Fazlalık olan gereksiz ziller İkinci kuşağın tek bir tane zil çaldırabilecek oyunu vardır o da "her işimiz ofsayt" tır

  71. Deniz Gldk

    Deniz Gldk

    6 dagen geleden

    Çghb ilk kuşağı nere bunlar nere rezalet ötesi olmaya başladı gram güldürmüyor

  72. Red Room

    Red Room

    6 dagen geleden

    Şarkıyı ezberleyip evde ikide bir söylüyom😅

  73. elif maden

    elif maden

    6 dagen geleden

    58.bölüm neden yok

  74. Berat Diner

    Berat Diner

    6 dagen geleden

    Abi 58. Bölüm neden gelmedi

  75. rotterdam zuid

    rotterdam zuid

    6 dagen geleden

    Bu nasıl hata yaa

  76. Abdulhamit Çiftçiler

    Abdulhamit Çiftçiler

    6 dagen geleden

    Yav 58. bölüm nerde

  77. Nuni

    Nuni

    6 dagen geleden

    Sen çal kapimi ve açın kapıyı skecini dusununce neden aklima sen aç kapiyi sakasi geliyor...kullanin bence 😁

  78. Emine Türkoğlu

    Emine Türkoğlu

    6 dagen geleden

    58. Bölümü bekliyorumm tvden izleyince rahatsız oluyorum nedense burda daha özgürmüşüm gibi geliyor :D gözüm yollardaaa kaldıı 58. Bölüm 🥺

  79. Burak İşlek

    Burak İşlek

    6 dagen geleden

    Abi yeni bölümleri erken yükleyim lütfen bekliyoruz sayfa yenilemekten bıktım...

  80. Sedanur Kesat

    Sedanur Kesat

    6 dagen geleden

    58. Bölüm gelsin ya beklemekten ağaç oldum.

  81. Alpaslan Şahan

    Alpaslan Şahan

    6 dagen geleden

    İlk skeç süper olmuş diğer skeçleri ağlaya ağlaya izliyorum

  82. Abdulaziz khalil

    Abdulaziz khalil

    6 dagen geleden

    I can't speak your language guys, but i understand it, and it's really funny to watch this, i like every character and how they play with their role this perfect, and how they come with this beautiful ideas , many greetings from your fun. ^_^

  83. kingdom of musa

    kingdom of musa

    6 dagen geleden

    Montaj yapmadan atın ya kötü oldu bu hafta düzgün olsun

  84. Murat Kalendarov

    Murat Kalendarov

    6 dagen geleden

    Bu ne yaaaa arkadaş böyle bir şey olabilir mi ya resmen saçmalık yaa hiç mi bakmadılar paylaşmadan önce böyle mantaj mı olur arkadaş....👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

  85. Ece Topbaş

    Ece Topbaş

    6 dagen geleden

    Simgenin müzik slylediyi yeri silmisiniz

  86. Aysu Melike Kandemir

    Aysu Melike Kandemir

    6 dagen geleden

    Merhabalar . Kırmızı halı skeci nedir ? Bileniniz varsa biraz anlatabilir mi ?

    • Aysu Melike Kandemir

      Aysu Melike Kandemir

      6 dagen geleden

      @Taha Demir Anladım. Gerçekten çok teşekkür ederim 🤗

  87. Ercan BeY

    Ercan BeY

    7 dagen geleden

    haber bülteni niye yok 2 dk izledik bitti ari şarkı kısmını kaldırsanızda herşeyi koysaydınız

  88. Ceren Matur

    Ceren Matur

    7 dagen geleden

    Çgh2 ekibi bir skeçte de öyle bir geçer zamanki skeçi yapar mısınız

  89. baran ararat

    baran ararat

    7 dagen geleden

    bu evliya mükemmel ya

  90. Ramal Hasanov

    Ramal Hasanov

    7 dagen geleden

    Çalın kapıyı isdiyener layk atsın sayımızı bilelim?

  91. ark daş

    ark daş

    7 dagen geleden

    İlk skeç biraz saçmaydı

  92. FENRİS YT

    FENRİS YT

    7 dagen geleden

    Çgh ana haber sikeci neden sonuna kadar gösterilmedi heş olmasa gösdərzdiz 🤨😠

  93. FENRİS YT

    FENRİS YT

    7 dagen geleden

    23:08 den sora noldu bilən varsa yazsın

  94. asianboo tv

    asianboo tv

    7 dagen geleden

    Buradan tüm Türkiye halkına gelsin kekolağa son verin please aşırı itici

  95. ZaBaNdaS

    ZaBaNdaS

    7 dagen geleden

    bu bölümdeki skeçler pek güldürmedi ama özellikle Semanın yazarlığı çok güzel ve çok yerinde eleştirel tespitleri var ekibe oldukça katkı sağlıyor. Begüm ün özellikle bu bölümdeki oyunculukları gayet iyiydi . Son skeç son sahnedeki Cansu da çok tatlı ve sempatik tamda o rollerde oynamalı bence mesela dilli bebekteki Ayşegülün bebek rolü gibi.

  96. Ruya Ozalp

    Ruya Ozalp

    7 dagen geleden

    Sema seni çok seviyorum mükemmel yaziyosun oyunculuğun zaten konuşmaya bile gerek yok iyiki ordasin sema ve sefa mukemmelsiniz he birde Ayşegül üzümlü kekim😘😘

  97. Gökdeniz Kandemir

    Gökdeniz Kandemir

    7 dagen geleden

    Bolumu hemen atladi yaaa hic sarmiyo daha hep hata var

  98. Ahmet

    Ahmet

    7 dagen geleden

    Çok güzel hareketler eski tadında değil ve artık izlenmiyor :( .

  99. kral

    kral

    7 dagen geleden

    23.10 da birşey anlamadım

  100. Sevim Bedir

    Sevim Bedir

    7 dagen geleden

    Sahne değişmiş falan bi garip oluyor insan

Volgende